בוקר שמש

עוד 20 שעות יה מנאייק !!!

החלטתי להתנתק. מחר, אני ובתי יוצאות לשלושה ימים של ביחד בצימר בצפון [הגברים נשארים בבית, מישהו צריך לפרנס לא?] ספרים, כנרת, מוסיקה שאנחנו אוהבות, מסעדות, טיולים בצפון ובעיקר הביחד איתה. כיף אמיתי. רעיונות לבילוי יתקבלו בברכה. צהרים טובים
 

אלמרה

New member
קחי אותה לטיפולי ספא.... בודי מסאג'

כמובן רק אם היא בגיל הנכון...
 

טאKילה

New member
איזה כייף לכן חומדת../images/Emo24.gif

תעשו חיים אהה..
צהרים טובים מותק
 
למעלה