בוקר שמש

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifבוקר טוב לנשמה שבך עירו..

כתבת יפה על הבוקר
אכן התעוררות יפה של בוקר עירו
 

הAני

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif../images/Emo20.gif

מגניבה לכם בוקר טוב לפני הקפה
שיהיה יום מצויין לכולם
 

jozefin3

New member
../images/Emo39.gifבוקר טוב לקסםם../images/Emo42.gif

יום נפלא לכולםםם
יהיה חם ומגניב היוםםםם
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifבוקר טוב לך טאק../images/Emo9.gif

ואת כזו..מתוקית..
עוברת מאחד לאחד , ומברכת בוקר טוב , כל בוקר..
כמו אמא , שמלטפת את אפרוחיה ליטוף של בוקר
 

jozefin3

New member
../images/Emo25.gif../images/Emo141.gifבוקר טוב נשיקות

אני יודעת שנשיקותי כבר לא אותו טעם כמו פעם
ובכל זאת מרשה לי, לשלוח לך אחת לבוקר נפלא
ותודה על ההוא
מאתמול ...
נחמד לדעת שקיים כדבר הזה
 
בוקר טוב JOZ../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif

כל פעם שאת פונה אלי
מקפץ משמחה. סוכן 007 לרשותך ומוכן לכל משימה . הוד הנסיכה JOZ .
 

jozefin3

New member
../images/Emo25.gif../images/Emo25.gifנשיקות אתה אומר

שליבך מקפץ משמחה ואותי זה משגע!!שהוא קופץ לו בראות
נסיכה תמימה וכה שקטה
יום ממוזג לך נשיקות
007
 

paloma blanca

New member
../images/Emo6.gif

יקירי אני בלנקה ולא ביאנקה אבל קבל בכל זאת
אתה תמיד כזה פינוקי ?
 
למעלה