בוקר שמש

בוקר שמש../images/Emo42.gif

התעוררתי אל קרן שמש שחודרת אל הנפש על חלוני האור נקש מתעוררת ליום חדש בוקר שני בשבוע לאנשי קסם בוקר אור טאקילה יום נפלא לכולם
 

שמים1

New member
בוקר טוב לכולם ../images/Emo96.gif../images/Emo141.gif

שיהיה יום נעים
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifולך שמיים היפה והמשכימה קום

בוקר נפלא, ועדיין לא אמרתי לך , ברוכה השווה מחופשה כייפית ומהנה
 

שמים1

New member
תודה גו'זי החמודה ../images/Emo25.gif

חזרתי לא מזמן מבית החולים ...(מאמא)
 

טאKילה

New member
בוקר טוב מפוזרת../images/Emo39.gif

האישה הנוכחית חדשה, ואפילו נחמדה מאוד
 
ניק חדש../images/Emo140.gif

כן, הצטרפתי אליכם וקיבלתי את ברכת המנהלת. אני אישה נוכחית, עם נוכחות מוכחת
 

שמים1

New member
שיהיה לך בהצלחה יקירה ../images/Emo141.gif

לא פשוט לנו עם כל הניקים שמתעופפים לנו כאן חופשי. ברוכה הבאה בשנית
 
אחחחח התרגזות קטנה על הבוקר

עושה לי ת'יום. אתמול שכבתי לישון מוקדם [כי בני נרדם מוקדם יחסית], אז קמתי היום לראות מה חדש, והנה ב"משוב" הוד אנדיותו מאיים שימצא אותנו אחד אחד. בכל זאת, יש שם איום לגמרי לא מרומז: הוא ימצא אותנו אחד אחד, ועכשיו מעניין אם אנשי תפוז יקחו את הסיכון על עצמם או שסופסוף יתעוררו ויבינו שצריך לעשות עם זה משהו. אה, ויום נעים לכולם
 

שמים1

New member
בוקר טוב מפוזרת ../images/Emo141.gif

הוד אנדיותו כנראה נואששש. כבר לא נשארו ניקים בתפוז הוא פתח את כולם. אני מקווה שתפוז יתעוררו ויעשו משהו עם מכת מצריים ה - 11 הזו. תגידי אפשר לקבל מימך חיוך הבוקר?
 
רק חיוך?../images/Emo13.gif

קבלי חיבוק דובי. אוף, אני חייבת לפגוש אותך פעם....... מרגיז אותי שאין לי רגע לנשום.
 

טאKילה

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo96.gif../images/Emo42.gif

ואני מתעוררת לקרן הקיימת במטבח הבאתי משם ת'קפה שלי ובאתי
יום נפלא אנשים
האישה הנוכחית בוקר טוב לך
 

ערו

New member
בוקר, לנשמה שבך

בוקר טוב ,לך נשמה, את עוצרת נשימה.. עומדת לידי מדהימה, עם נוכחות חמימה. עניים בורקות מאהבה, ומלאות בתשוקה.. שפתיים חושניות, שדורשות נשיקה..
 
למעלה