הקרן של האור
New member
תכתבי. כל מה שיש לך לכתוב.
תפתחי הודעה חדשה. ותשפכי את כל מה שיש לך לכתוב. את כל התהיות, את כל השאלות, את כל הכאב, את כל מה שרק תרצי ותרגישי בנוח לכתוב. יגיבו לך, יעזרו לך, יתמכו בך, יהיו איתך. אל תדאגי. ויש לך מקום כאן. (אני נמצאת גם במסנג'ר אם יש לך)
תפתחי הודעה חדשה. ותשפכי את כל מה שיש לך לכתוב. את כל התהיות, את כל השאלות, את כל הכאב, את כל מה שרק תרצי ותרגישי בנוח לכתוב. יגיבו לך, יעזרו לך, יתמכו בך, יהיו איתך. אל תדאגי. ויש לך מקום כאן. (אני נמצאת גם במסנג'ר אם יש לך)