הקרן של האור
New member
אבל...
אם זה בהסכמה זה עדיין נחשב לתקיפה או הטרדה מינית? אוף. אם אני לא מאשימה אותו, אלא אותי זה אומר שאני מאשימה גם את אחייניות שלי. אוף.
אם זה בהסכמה זה עדיין נחשב לתקיפה או הטרדה מינית? אוף. אם אני לא מאשימה אותו, אלא אותי זה אומר שאני מאשימה גם את אחייניות שלי. אוף.