הקרן של האור
New member
אשמה (טריגר!)
כל כך קל להגיד לנפגע "אתה לא אשם" ומה אם זה לא נכון? ומה אם אני אשמה? מה אם רציתי שהוא יגע בי? מה אם הרגשתי טוב כשהוא נגע בי? מה אם נהנתי כשהוא נגע בי? מה אם לא רציתי שיפסיק? מה אם חלמתי עליו בלילה? אז אני לא אשמה? כל כך קל להגיד לנפגע "אתה היית קרבן" ומה אם זה לא נכון? ומה אם לא הייתי קרבן? אולי זה אפילו להפך אולי הוא היה הקרבן אחרת לא הייתי מנצלת אותו כדי להרגיש שמישהו אוהב אותי כדי להרגיש שמישהו חושב שאני שווה משהו כדי להרגיש אישה ואז עוברות שנים ואני חושבת עליו נזכרת בו ברגעים אלו ואחרים ואיכשהו מחליטה "הוא אשם" מפגרת. שכחת שאהבת אותו? שכחת שהוא היה הכי חשוב לך בעולם? שכחת שהוא גרם לך להרגיש טוב עם עצמך? למה החלטת שהוא אשם? כי אמרו לך? כי רצו שתחשבי ככה? כי הכניסו לך באי אלו שטיפות מוח שזה לא בסדר שהוא התנהג ככה? ומה איתך? את היית בסדר?
כל כך קל להגיד לנפגע "אתה לא אשם" ומה אם זה לא נכון? ומה אם אני אשמה? מה אם רציתי שהוא יגע בי? מה אם הרגשתי טוב כשהוא נגע בי? מה אם נהנתי כשהוא נגע בי? מה אם לא רציתי שיפסיק? מה אם חלמתי עליו בלילה? אז אני לא אשמה? כל כך קל להגיד לנפגע "אתה היית קרבן" ומה אם זה לא נכון? ומה אם לא הייתי קרבן? אולי זה אפילו להפך אולי הוא היה הקרבן אחרת לא הייתי מנצלת אותו כדי להרגיש שמישהו אוהב אותי כדי להרגיש שמישהו חושב שאני שווה משהו כדי להרגיש אישה ואז עוברות שנים ואני חושבת עליו נזכרת בו ברגעים אלו ואחרים ואיכשהו מחליטה "הוא אשם" מפגרת. שכחת שאהבת אותו? שכחת שהוא היה הכי חשוב לך בעולם? שכחת שהוא גרם לך להרגיש טוב עם עצמך? למה החלטת שהוא אשם? כי אמרו לך? כי רצו שתחשבי ככה? כי הכניסו לך באי אלו שטיפות מוח שזה לא בסדר שהוא התנהג ככה? ומה איתך? את היית בסדר?