אנשים כועסים עליי בגלל אלישיב ? - ארוך

אמא'לה....אל תעשה את זה...כן הוא טפיל על

החברה החרדית..בלעדיהם לא היה יכול לפרנס את משפחתו....הוא הראשון שמצא את הנישה ככתב לעינייני חרדים. אני יכול להבטיח לך שאם היה מוכר את מרכולתו בשוק החופשי...אני בספק אם היה מצליח להרוויח את כרטיס הנסיעה חזרה הביתה. מספיק שתשמע את ההסבר הטיפשי והמנותק שלו לעניין ביזוי זכרונם של חללי צה"ל והנספים בשואה.
 

restored

New member
גם הסבים וסבתות שלי היו חילונים

אין לי מושג לגבי הסבים והסבתות שלהם. אני מקלל כל מי שגורם לפגיעה בעמי, רב אמיתי לא היה עושה את זה. החרדים הם כת מסוכנת ביהדות, מסוכנת קודם כל לעצמם אחרי זה ליהדות עצמה.
 

Womanizer99

New member
איך אתה יודע שהם מסוכנים לעצמם?

אתה לא צריך להיות חרדי בשביל כך?
 

restored

New member
דרגה רוחנית ...

קשקוש של קסמים וקריסטלים וחוטים אדומים... בעצם אני לא מאחל לך כלום, כבר קוללת.
 

restored

New member
קללות מחרדים זה דבר ריק מתוכן

ראינו את הברכות והקללות שלהם. רק לפני שלושה שבועות ראינו איך עובדיה "בירך את מובארק ותירץ את נפילתו בכך ש"שלושים שנה זה מספיק, הברכה התקיימה". עלובי נפש פאתטיים. לך תנשק את הזקן של עובדיה ודומיו.
 
בנתיים אתה המקולל

כי זאת התרבות שלך ,תרבות הקללות הרמיה והכחש המשך לחיות ולהסניף את הקריסטלים שהחברה החומרנית שלך צורכת מעניין מאוד כי הרבה מחבריך המזרחיים דואגים לענוד את הסרטים האדומים ומי הם העולים לפקוד את הקבר של הבאבות בנתיבות מי מחפש קמיעות כאלו ,כי ביהדות אשכנז שאתה לא סובל אותה משום מה אין את תופעת הסגידה הזאת , כעת המשך לכשכש בלשונך ,המשך להראות את הריקנות שבחייך
 
אני רק מאחל לך

כי דברי הבלע שלך יחזרו עליך כבומרנג ואולי אז תחזור בעצמך אתה משתולל כאן כפיל בחנות חרסינה , הרי אתה לא היית מעיז לכתוב זאת על המסית האיסלמיסט ראאד סלאח מפחד פן תחסם אדם צבוע ונקלה שכמותך
 

restored

New member
גדול הדור שלך מעודד עוני

זה לא גדול הדור, זה הקטן שבקטנים. הסבל של האחרים הוא הצידוק למנהיגותו.
 
אתה מוסיף חטא על פשע

תתביש לך הלואי ויהייו לך חיים ארוכים כנצח ותסבול בהם דקה דקה כך שתוכל להעריך ולהבין את האיחולים שלך לגדול הדור הלואי ולא ימצא מינין שינשאו את ארונך כאשר תתפגר ותגיע לקץ ימיך ביסורים רבים כאשר הצרעת והשחת אוכלים בגופך מה שאיחלת לגדול הדור שיבוא עליך אלף אלפי פעמים
 
אתה מוסיף חטא על פשע

תתביש לך הלואי ויהייו לך חיים ארוכים כנצח ותסבול בהם דקה דקה כך שתוכל להעריך ולהבין את האיחולים שלך לגדול הדור הלואי ולא ימצא מינין שינשאו את ארונך כאשר תתפגר ותגיע לקץ ימיך ביסורים רבים כאשר הצרעת והשחת אוכלים בגופך מה שאיחלת לגדול הדור שיבוא עליך אלף אלפי פעמים
 

restored

New member
מעניין מה לא מספרים

למשל האם הוא צלול בדעתו ? בגיל 102 ? זה נדיר נדיר שבגיל 102 השליטה השכלית היא מלאה. וזה לא רק בגלל הדרדרות מוחית אלא בגלל שבגיל מסוים ההורים הופכים לילדים. זה מאד עצוב , אבל גם נכון. הרגשה קשה. בגלל זה אני שואל עליו ועל עובדיה והרב שך. כולם צלולי דעה ?? תמיד ? אולי ייתכן שיושבים סביבם אנשים שיודעים שלאיש הזקן יש כח פוליטי וכיוון שהם עומדים בינו לעולם החיצון, אולי הם יכולים לעשות קצת כסף ? זה לא רק אני אומר. הבן של עובדיה, זה שהוחרם, אמר את זה על מי שסובב את אביו. בגיל 102 הוא עושה מה שאומרים לו, איש מסכן. לא רוצה להגיע לגילו במצבו. לא תודה.
 

Womanizer99

New member
אבל זו זכותו המלאה לחיות

עד גיל כזה. הוא לא הזיק לך באופן אישי (ואם כן עליך להגיש נגדו תלונה במשטרה) אז על מה הזעם והקללות? כן, אני חושב שהוא צלול בדעתו מאוד. תראה את ההבדלים בין חילונים שכל חייהם עסקו בלרבוץ במועדונים בארים ופאבים וכשמגיעים לגיל מבוגר מאבדים את זה. ואילו אצלם (הרבנים והחרדים) הם דווקא משתבחים עם השנים. הרב עובדיה למשל הוציא למעלה מ15 ספרים. גם הרב אליישיב הוציא מספר לא מבוטל של ספרים. פנה לחנות לספרי קודש, פתח אחד מהספרים ונסה ללמוד/להבין עמוד אחד ממנו. בהצלחה עם זה. דווקא בגיל המבוגר שלהם הם הכי צלולים ונבונים. וזה לא סוד שהם גילו. ידוע שהלימוד התורני מפתח את השכל ומונע ממנו ניוון כמו אצל החילונים שמסיימים ללמוד לתואר וזהו. התלמוד זה לכל אורך החיים. הם חיים את הלימוד בכל צעד שלהם.
 

restored

New member
בעיניי, במקרה הזה, בפירוש כן

אם אתה חילוני אתה צריך לדעת מה חושבים עלייך החרדים. אם אתה עובד ומשלם מס ועושה מילואים ומקטר, למה אתה בוכה עבור מי שצוחק עלייך ? אם יש לך ילדים והם הולכים לצבא ואתה דואג בלילות , למה תבכה עבור זה שהנהיג את אי השירות בצבא כי "חילונים" יעשו זאת ?
 

Womanizer99

New member
1. במקום להתעסק

במה חושבים עליי ועליך החרדים או הצרפתים או הגרמנים לא כדאי שפשוט תחיה את החיים? 2. כי אני מאמין שהם שומרים עליי באיזו שהיא דרך. 3. כי הצבא לא ערוך ולא מוכן ולא צריך לגייס לשורותיו מאתיים אלף חרדים. אין לו את הלוגיסטיקה למבצע כזה, אין לו צורך בעוד 200 אלף "קרייניקים" ואין לו צורך בהקמת מאות בתי כנסת, מקוואות, מטבחים כשרים למהדרין ועוד עבור המתגייסים.
 

restored

New member
אוקיי

לא לקבל 200000 במקום אני מבין, זה לא מעשי. אבל להתחיל לגייס ? אם היו מתחילים לגייס לפני 30 שנים, הסד"ק של המילואים היה גדול בהרבה, וכנ"ל גם משרתי החובה. אולי במקופ לעשות 3 שנים היו עושים שנתיים וחצי ? אולי במקום מילואים של 25 יום, הייתי עושה 16 יום ? זה שיקול צודק, לא ? אבל כל זה אני יכול לשכוח. כל זה אני יכול להתעלם. אני לא יכול לשכוח את אותם חרדים שאומרים שחרדים ממיתים עצמם באוהל תורה. איך אפשר לעבור על דבר כזה בשתיקה ? מה לגבי העובדה שכל כך הרבה חרדים לא עובדים ? איך אתה חי עם זה ? באירופה וארה"ב זה לא הולך להם. שם הם לא עובדים , אף אחד לא יממן אותם. למה אתה מוכן לקבל את זה פה ? הרב אלישיב לעולם לא התפשר בנושא. למה אתה מעריץ אותו ?
 

Womanizer99

New member
אין דבר כזה

אתה עושה סלקציה. החרדי הזה יתגייס וזה לא. למה ככה? או שאתה מגייס את כולם או שאתה פוטר את כולם. החרדים לא אומרים שהחרדים ממיתים עצמם באוהלה של תורה, המשנה אומרת את זה. מה לגבי העובדה שהמוני חילונים לא עובדים ומעדיפים לקבל תקציבים ולשבת בבארים כל היום עם הלפטופים ולגלוש בלי הפסקה בבלוגים, קומונות, פורומים ועוד? זה לא מפריע לך? גם בארה"ב הם לומדים תורה ושם יש ישיבות הרבה יותר מכאן. אני לא מעריץ אף אחד, יש הבדל בין לכבד מישהו ולרכוש לו הערכה לבין ההערצה המטורפת של החילונים לסלבריטאים ולקבוצות הכדורגל לדוגמא.
 

restored

New member
התכוונתי מבחינת הגיל

המספר שזרקת מתייחס לטווח שנים לא קטן. נתחיל בגילאים 18-19. כל מי שבכל שנה בגיל הזה שיגוייס החל ממחר. ואין , פשוט אין דבר כזה במדינה אחרת שהחרדים לא עובדים. אם אתה זוכר כשחוסל בין לאדן היה עיתון חרדי שהראה תמונה מהבית הלבן ללא הילארי. הייתה תרעומת על כך בארה"ב והחרדים מיהרו להתנצל. ושוב, אני כאן בשם עצמי בלבד. אני לא רואה חילונים בישראל שאני מעריץ כמו שחרדים מעריצים את האיש הזה. יש אנשים שאני מעריך על הישגים בלבד. אבל לשמוע הוראות, לציית, לבטל את האינדיבידואליות בשביל מישהו ? אין סיכוי.
 
למעלה