אנשים כועסים עליי בגלל אלישיב ? - ארוך

restored

New member
למה אתה הולך להכללה ?

הכרתי חרדים שעובדים ועשו צבא. איתי. מעולם לא היו לי טענות כלפיהם. אבל אלה שקידשו השתמטות, כסף שחור, בוז לחילונים ? הרב ה... הזה שכל מה שעשה הוא להנחיל עוני ובורות לנתינים שלו ? איך יכול להיות שאתה סוגד לבן אדם שלא רצה בטובת אנשיו ?
 

Womanizer99

New member
בארה"ב הם לומדים. לא פחות מכאן.

לשיטתך אתה מעריך אדם ע"י התעודות שלו? ע"פ המסמכים המציגים שהוא למד והגה?. או על פי הידע שלו, החוכמת חיים, התבונה? פעם היה רב בשם בן ציון המגיד ז"ל. הוא היה עיוור בעין אחת וקיבל אנשים במרכז ת"א. היית נכנס אליו ומרגיש שהעין היחידה שלו חודרת לתוכך וסורקת אותך והוא היה אומר עליך כל מה שעבר עליך במהלך חייך. אולי תסביר לי הגיונית איך אדם שמעולם לא למד לימודי ליבה ולא למד שום מדעים, אין לו שום כוחות מיסטיים ובטח שלא עשה צבא - מסוגל ("סך הכל") מלימוד תורה לדעת עליך הכל, ואני מתכוון הכל?
 

naf86

New member
הרב שך? צלול דעה?

 

Womanizer99

New member
אני מוכן להבטיח

שכשאתה תהיה במצבו אני לא אכתוב את אותם דברים מזעזעים שכתבת עליך. למרות שכ"כ ארצה.
 

לאIנרד

New member
היחידי שצריך להתבייש פה זה אתה

אתה יכול לנסות למצוא אלף תירוצים להתנהגותך המבישה. אני וכמוני כל אדם עם טיפת מוסר וכבוד לחיי אדם, לא נקבל שום הסבר לכך.
 

adirbl

New member
מסכים איתך

אני ממש לא הולך לבכות את מותו. אין לי שום דבר נגד הדת,יש לי משהו נגד פרזיטים וגזלנים.
 
יש כעס בדבריך...ובצדק


ועל התגובות שאתה מקבל..... הרשה לי לצטט עבורך מהתלמוד..... אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן הצבועין שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס
 

restored

New member
טוב, אני לא חזק בפירוש, אבל אני גם לא

פוחד מצבועים. אני איתן בדעותיי לטוב ולרע. במקרה הזה אני פשוט לא מבין איך אנשים ששייכים למגזר העובד (ואולי גם לומד) כל כך סוגד לאיש שהנחיל פרזיטיות ועוני לכל נתיניו. לא מבין.
 

restored

New member
אתה אפילו לא מסוגל להצביע על הדרגה הרוחנית

רק להפליץ קללוץ אתה יודע. מה עשו הרבנים בני ימינו ? פעם כתבו ספרים שעברו לדורות. שולחן ערוך כבר מאות שנים נלמד. מי בכלל יזכור את הכלומניק אלישיב בעוד 30 שנה ? איזה ספר שלו יילמד ? כל מה שהוא ודומיו עשו זה לקרוא מה שכתבו אחרים ולפרשן. אתה מבין ? לפרשן פרשנות. וכדי לייחד את עצמם הם לקחו את הכיוון המחמיר יותר. זו בדיחה ועלבון לעם שכל השנים ידע להתמודד עם צרות, אבל לא מסוגל להתמודד עם עצמו.
 
אני נהנה לראות אותך

מטריח את עצמך לנסות לסנגר על התגובה העלובה שלך מי יזכור את הרב אילישיב ? מי שיטרח לבצע חקר היהדות , הדתיים והחרדים שאותם אתה מנסה להעליב כמה מפסקיו משמשים את האוכלוסיה היהודית בחיי היום יום , כן כך יזכרו אותו ומי יזכור אותך דג רקק המלעיז על גדול הדור ? הרי אתה מראה את הגיחוך והאפסות שבך בכל פוסט ופוסט שלך , ואענה לך בשפתך תמשיך לנפוח את נפיחות הסרק שלך כי מה לעשות רק לקלל נישאר לך
 

restored

New member
בסדר שמענו, אם אתה חושב שסופו של אלישיב

יטריד ולו שערה אחת בביצתי השמאלית אתה טועה. כמו כל המנהיגות החרדית בת ימינו (ולמעשה ברוב העשורים האחרונים) מדובר בזבלים. ולראות זבלים כמוך סוגדים להם, גורם לי להבין למה העם שלנו כל כך דפוק ושנוא בעולם. גמרתי לדבר, לך תסגוד לאפסים, לגנבים, לרודפי כבוד.
 
נו לפחות אתה

הראת את הרקב והמדמנה בה אתה חיי , אתה הרי חיי בממלכת הקללות שהם לחם חוקך היום יומי כאשר העטיפה הסכארינית שלך יורדת ואו כאשר אתה נדחק לפינה . אם זה כל הכוח שלך אז באמת אין עתיד כאן במדינה זאת . המשך לדרכך והיה מאושר בתפקידך אשר אימצת לך . בנתיים הזבלן והקללן הראשי זה אתה , אתה התחלת עם הקללות והאלות שלך , אתה מוכן לחבור למי שמקלל אותך אז באמת אתה שווה לקליפת השום בעיניי . הייה שלום רסטורד אתה יותר ממוזמן לעזוב את המקום הנ"ל ואולי האוירה תישתפר כאשר לא תהייה כאן .
 
אתה צפית במראה שלך

וראיתה את פני האפס הריקא שלך משתקפים ממנה לכן אתה מנסה להשליך זאת עלי המשך לחיות במדמנה והקללות שהם לחם החוק שלך
משוקץ
 

restored

New member
וואו, אני נפעם

האיש לא קרא לאלימות ואתה חושב שזה הופך אותו לצדיק. אפס קטן שכמוך.
 
הנה פכים קטנים עבורך קשקשני

במהלך השנים נקט הרב אלישיב בגישה כי אין להתייחס למצעד הגאווה כלל וגם אין להפגין הלברטל מספר כי הרב אלישיב מתנגד באופן עקרוני למעברם של תושבים חרדיים לשכונות חילוניות בעיר. "כשהיו שואלים את הרב אם ללכת לגור בשכונה חילונית הוא תמיד היה אומר, 'מה יהיה עם החינוך של הילדים שלך?'. הנושא הזה, שלאברכים תהיה סביבה חרדית שכוללת הרבה צרכים חרדיים, היא עניין עקרוני ושיקול מרכזי. "הוא היה מייעץ ללכת למקום של תורה". גם בלוי מצטרף לדברים ומעיד, "כשבנו את שכונת רמת שלמה באו תושבים מרמות והתנגדו לבנייה. הרב אלישיב פנה לשמעון פרס, שהיה אז שר האוצר, שיטיל את כל כובד משקלו בשביל שהשכונה תיבנה. הוא אמר אז דרך שליח לפואד, שהיה שר השיכון, 'אני אגיד לכל מי שישאל אותי איפה לגור שילך לרמת שלמה'". אלו פכים קטנים עבורך סנגורו של השטן המקטרג
 
כבר אמרתי לך רסטורד

הצבוע היחידי זה אתה , אתה גם הפוחד מהדת משום מה אני שלא דתי/חרדי מעריך את פעולתו של אותו אחד כאשר אתה מבכר לנאץ ולחרף אותו כאחד הריקים שבשוק נאה לך לחבור לאחד מה
ים הראשיים של פורום זה, אתה והוא בבחינת מצא מין את מינו .
 
למעלה