אנשים כועסים עליי בגלל אלישיב ? - ארוך

Womanizer99

New member
"שמעת ילדים אומרים.."

וואו. בהחלט ילדים הם הקובעים את הדעה לאדם בוגר ואינטליגנט. אני שמעתי ילדים חילונים מקללים אחד את חברו בכזו גסות רוח, שאופיינית דווקא לגירסאות הבוגרות שלהם. אבל מסתבר שמגיל צעיר הם מחונכים להתנהג כך. בושה וחרפה למגזר לא? (ואתה כנראה תומך בזה!?) בקשר לשמש והסיפור על ההתנתקות, מוזר, אבל תמיד ייתכן שיש אחד שיוצא מן הכלל. לצערנו היום הדור מבולבל לגמרי. אנשים איבדו את השפיות, אנשים איבדו ערבים. ולפעמים גם חרדים ודתיים לוקים בזה. רק שהם מכים על חטא וחוזרים בתשובה, ואתה? (או כל חילוני אחר).
 

restored

New member
בסדר, אני מציע לך לקרוא את ההודעה

שעליה הגבת. תבין, האישה הזו גדלה בצורה מסוימת. זו התוצאה. אתה מכיר אנשים שחושבים שהשמש מסתובבת סביב כדור הארץ ? תקרא את המשפט האחרון שוב !
 

marabo

Well-known member
זה מטבע לשון. השמש שוקעת, השמש זורחת

הרי אףאחד לא אומר כדור הארץ הסתובב מול השמש, אנשים אומרים השמש זורחת או השמש שוקעת, אז הגננת הזו לא הכי חכמה, בשביל זה לייחל למותו של מי שחינך אותה?
 

Womanizer99

New member
אתה לא יכול לקבוע אושר מהו

יש כאלו שרואים בגידול ילדיהם בחינוך מסוים וחיים באמונה - אושר גדול. http://www.news1.co.il/Archive/001-D-228228-00.html לא מתגייסים כי לצבא אין צורך בהם. כבר ציינתי זאת בהודעה חדשה שהתדרדרה לעמוד השני. הנשים עובדות (באחוזים יותר גבוהים מהגברים כמובן) ואין פער כ"כ גדול בינן לבין החילוניים. (או הערבים הנחותים לדוגמא).
 

restored

New member
לגבי החלק הראשון של דברייך

אני תמיד שואל בתשובה (לשאלה, לא דרך חיים) : אם האושר הוא באמונה, למה ההתעקשות והמאמץ לקבל קיבצאות ? הרי אם הו משתפקים באושר של הרוח, למה הם עושים הכל בשביל החומר ? זה נראה לי צבוע. לגבי החלק השני של דברייך, אני מסתכל על יהודים, לגבי ערבים בישראל דעתי שלילית, ואני כועס בגלל שהם פוגעים בי. לגבי החרדים אני כועס בגלל שאני רואה אותם הופכים לערבים. כמו שישראלי מתבייש בישראלי שמתנהג בצורה דוחה בחו"ל, כך אני לא רוצה להמשיך להתבייש ולכעוס על חרדים בישראל. אם היו עובדים ועושים צבא לא היו לי טענות בכלל. את הדתיים הלאומים אני מעריץ.
 

Womanizer99

New member
כי ביהדות רוח משולב עם חומר

בניגוד לדת החילונית בה החיים הם חומריים בלבד (חוץ מהמחפשים אחרי משהו רוחני שיחייה את הנשמה שלהם...ואח"כ חוזרים לשורשים). ביהדות משלבים את חיי החומר עם חיי התורה, כל עוד חיי החומר לא מתנגשים עם חיי התורה ולא גורמים לאדם לעבור על מצוותיה. שוב, אחוזי התעסוקה במגזר החרדי רק הולכים וגדלים, הם לא בפער כ"כ גדול מאחוזי התעסוקה במגזר החילוני. עליך לצאת ולתקוף את הערבים שאינם משרתים, אינם עובדים, מקבלים כסף מהמדינה ומתפוצצים בתוכה. את הדתיים לאומיים גם אני מעריך ומחבק
.
 

restored

New member
איך הישיבות משולבות בחומר ?

הבעל לומד והאישה מפרנסת ? זה נראה לך טבעי ? זה בניגוד לטבע.
 

restored

New member
כן חצי משרה שאמורה לפרנס את הבעלים העצלנים

וגם לגדל את הילדים, לסחוב הרבה תקופות הריון ובסוף להיות מודרות מהחברה. תודה לך אלישיב.
 

Womanizer99

New member
אבל אתה רואה מרד כלשהו בקרב הנשים?

אתה רואה נשים חרדיות שיוצאות ואומרות "אנחנו מעוניינות להיות חרדיות, אבל רק בתנאי שהבעל העצלן שלי יילך לעבודה ויפרנס אותי, אחרת אנחנו מתגרשות?" אין דבר כזה ולא היה ולא יהיה. דווקא לסחוב הרבה תקופות הריון אני חושב שעושה להן רק טוב. תחשוב על התקופה בה הבעל נמצא לידה, עוזר לה בכל מה שמצטרך, לוקח את הילדים האחרים לגן, מפסיד שעות לימוד (שזה הערך הנעלה ביותר עבורו) רק כדי לעזור לאשתו. דברים דומים לא תמצא בציבור החילוני. מישהו (חילוני)מהעבודה סיפר לי שכשאשתו הייתה בהריון והייתה לחוצה ומלחיצה אותו הוא פשוט יצא עם חברים לבר לחגוג. שאלתי אותו ומה עם אשתך? הוא ענה: מה אתה רוצה שאני אעשה? היא פצצת עצבים, אני לא יכול להיות בסביבה שלה, אני מעדיך להיות עם החבר'ה ולא איתה". וכל מילה נוספת מיותרת.
 

restored

New member
יש חלאות בכל מקום, אז מה ?

החרדים תומכים בבני הישיבות שמפקירים את נשותיהם לעבודה וגידול הילדים בעוד הם בישיבה. העובדה שלא רואים נשים מפגינות זה בגלל שהן מדוכאות. גם במגזר הערבי לא רואים נשים מפגינות, לפי דעתך זה בגלל שהן מאושרות ? לחץ חברתי בקהילה החרדית זה דבר ידוע ועל נשים יותר קל.
 

Womanizer99

New member
אתה מכיר נשים חרדיות מדוכאות?

לחץ חברתי על הנשים? משהו היה מתפרץ לא? אישה אחת, מישהי, קבוצה? 5? 3? אחת??? מוזר מאד שאין נשים מדוכאות במגזר החילוני (מאורח החיים שנכפה עליהן, להתלבש בצורה זנותית, להתאפר כדי למצוא חן בעיני כל הגברים בבר) או שיש?
 

Womanizer99

New member
ותתן להם לחיות ע"פ אורח חייהם?

או שמא תכפה עליהם את חיי הבוהמה והזיהום של החילונים?
 

עמיקם10

New member
הכל יחסי..בוהמה שחיתות..החרד"לים מתגייסים

היו איתנו דתיים בנח"ל וגם בבי"ס לחי"ר ולא היו בעיות. זו השתמטות נטו. אם לא לצבא שילכו לבנות את עיר הבה"דים
 

Womanizer99

New member
למה שיבנו?

ואם יבנו האם החילונים יפסיקו את מסע ההסתה וההשמצה נגדם?
 

עמיקם10

New member
אין דבר כזה הצבא לא צריך אותם-זה תירוץ

לא לשרת. תן לי אותם והם מחר הולכים להפריח את השממה.כמו גם הערבים.וכל הבנות המצהירות.התחמקות מחוק גיוס חובה קוראים לזה במדינה מתוקנת. ועם ראש ממשל שיש לו וובאוס.
 

עמיקם10

New member
חרדה קיומית ניתן לפתור.

ואחרי אושויץ יש ספק שאין ספק. שהוא פשוט איננו. אולי זה לא פשוט למי שהתחנך שהוא ישנו. אבל זה רומן שלא נגמר.
 
למעלה