אנשים כועסים עליי בגלל אלישיב ? - ארוך

Womanizer99

New member
אחרי קוסטה קונקורדיה

אתה לא תבלה יותר באוניות ותסע למשטי תענוגות? כי אחרי הטביעה יש ספק שאין ספק שפשוט זה מסוכן יותר לנסוע.
 


 
נו הנה עוד תגובה מפגרת!!!!!!!!!!!!!! לכו לעבוד, תשאפו אוויר, תשבו בבית קפה ואולי ככה החמצן יחזור למוח ותפסיקו להתבטא כמו חבורת מסוממים
 
לא כועס עליך. אבל אני בז לאנשים שמדברים כך.

אין לי אהדה לרב אלישיב. אבל אסור לדבר ככה על אנשים. לא משנה מיהם.
 

restored

New member
תגובה של פחדן שלא רוצה לקחת צד

רוצה לראות לאן נושבת הרוח. ראיתי את השקרים שאתה כותב כאן על הימין, אל תשחק אותה צדיק יותר מהאפיפיור.
 
תגובה של פסיכופט. אין לי בעיה לריב עם כולם.

אני כותב במה שאני מאמין. אתה כותב כל הזמן שקרים רק כדי להצדיק את הימין.
 

restored

New member
אני הוכחתי מי משקר ומי לא

אתה משחק אותה תומך למרות שאתה סולד. על מי אתה עובד ? פחדן שנמצא באמצע.
 

restored

New member
אני לא חושב ששמאל וימין חייבים להיות קוטביים

בהכל. הימין והשמאל תמיד היו מאוחדים נגד ההשתמטות של החרדים, אבל לצערי יש בימין כאלה שבורחים מכך כדי לא להכעיס את הדתיים. באשר להיותי ימין/שמאל, הסר דאגה מליבך, אני לא אטהר את השרצים של השמאל. אתם מתועבים, וכמו שמעולם לא הפסקתי לבוז לחרדים פה, כנ"ל לגבי השמאלנים.
 
דגנרט מצוי. אין לי בעיה לריב עם כולם

תבין שיש אנשים שקובעים עמדה לפני נושא. לא לפי גוש. אגב, אתה יודע שנהפכת להיות שמאלן?
 
הלוואי

תקבל את כל האיחולים שאיחלת לרב אליישיב !! כעת לך לחזקת המצורעים האיסלמיסטיים
 
אתה מוסיף חטא על פשע

תתביש לך הלואי ויהייו לך חיים ארוכים כנצח ותסבול בהם דקה דקה כך שתוכל להעריך ולהבין את האיחולים שלך לגדול הדור הלואי ולא ימצא מינין שינשאו את ארונך כאשר תתפגר ותגיע לקץ ימיך ביסורים רבים כאשר הצרעת והשחת אוכלים בגופך מה שאיחלת לגדול הדור שיבוא עליך אלף אלפי פעמים
 

restored

New member
אתה כנראה כותב כי אתה חושב שאני שמאלן

??? אני ימני, כל מי שמכיר אותי פה יודע את זה. ימני אמיתי בז למנהיגות החרדית. תשמע את שפטל אומר אותם דברים על חרדים. מי שקורא ל"נתיניו" לא לעבוד הולך נגד התורה. http://www.youtube.com/watch?v=sfnkv9C7hRU כנראה אני ושפטל באותו ראש אחרי הכל, למרות שהוא עיצבן אותי כמה פעמים.
 
נהפוך הוא

אדרבא בגלל שאתה איש ימין לא שמעתי ממך איחולים כאלו כלפי מנהיגות האיסלם הצמא לדם יהודי ראה איך צוחק עלינו הגוי ואכן יש מה לבכות מן הסתם על הדרש הדלוח שלך . אני רק מאחל לך רסטוטרד כי בזמן שתגיע למצב שכזה חס ושלום לא יהייו מקטרגים כמוך ודי לחכימא ברמיזא אני לא דתי ואו חרדי אך כאשר אדם עומד לפני בוראו לשבט ואו לחסד אינני חושב שצריך לאחל לו את האיחולים כמו שאיחלת , אתה משמש כאן כפרקליטו של השטן , האם זאת ברצונך להיות ?
 

restored

New member
לו איחלתי לו מוות וייסורים

ולא צער. אבל אני לא אצטער על לכתו. איש שמנהיג לעוני לא ראוי לצער על לכתו. כדאי שכבר תלמד ותפנים את זה. שאל אותי פעם בחור בפורום בינלאומי על יהודים , הוא היה אנטישמי גמור. אמרתי לו שלא אכיפתל לי שישנא אותי, כן איכפת לי כשיפעל לפי השנאה הזו. טרומן, רוזוולט, צ'רצ'יל - אף אחד מהם לא היה אפילו קרוב לאהדת יהודים. הדברים שטרומן ורוזוולט אמרו על יהודים הם מחפירים. אבל כשהיה היטלר בצד אחד, הם היו בצד שני. אתה מבין ? מבחינתי אחמדי''נג'אד רוצה להרוג אותנו, והוא אויב. כאן יש אנשים כמו אלישיב שרוצים לקחת ממנו את העצמאות, שנהיה חרדים במדינת הלכה לפי ראות עיניהם. אני כאיש חילוני מה ההבדל ? זה אויב מוצהר, השני לא ידיד מוצהר. תפנים. לא הכל שחור לבן, וגם ה"גדולי תורה" האלה, שהולכים נגד המדינהף הם לא ידידים. רק לפני שבועיים אמר נציגו בכנסת שחיילים מתו במלחמת לבנון השנייה בגלל אי שמירת שבת. אתה חושב שאלישיב לא באותו ראש ?!?!?!
 
רסטורד , אני לא אצטער על לכתך

גם בטרם עת , כעת המשך לנסות ליפות את דבריך ולתבל את דבריך בפילפולים דלוחים אתה משמש כעת בתפקיד פרקליטו של השטן בשעה שהוא מקטרג על נשמתו של היהודי ולא משנה באם הוא הרב אליישיב ואו מישהו אחר . שום דבר אחר לא ייפה זאת ושום תרוץ לא ישנה זאת , סוף הדיון לפחות מבחינתי .
 
למעלה