אמריקה השמנה
כל אחד שהגיע לארה"ב בוודאי נדהם מהמידות שאנשים מצליחים להגיע אליהם פה. הנשים שרואים בתחרות "היפה והשמנה" נראות כאילו היו ג´ניפר לאב יואיט ביום טוב. מסתבר ש-15% מהילדים בארה"ב מוגדרים כ"שמנים". כשמתבגרים, המצב חמור בהרבה, ו-61%(!!!!!) מהאמריקאים מוגדרים ככאלו. כמו שאנחנו יודעים, באמריקה הכל גדול. הבוקר בבית הלבן התקיים הפיטנס אקספו. הראיס בוש רץ מייל בשבע דקות (כמה מכם עושים את זה?). הוא קרא לעם האמריקאי להרים את עצמו ולהתחיל to shape up (אם כי אני חושב שזה טוב למלחמה בטרור. הם פשוט ישבו על המחבלים וימחצו אותם למוות). ובתוך כך - אתמול התקבלה החלטה שנוייה במחלוקת שעוד תגיע לבית המשפט בחברת התעופה סאות´ווסט איירליינס. מעתה, אנשים שמנים, או כהגדרתם - larger people יצטרכו לרכוש שני כרטיסי טיסה, שני מושבים. הרשו לי רק תיקון ניסוח קל - ההחלטה התקבלה לפני זמן מה, אך אתמול הוחלט לאכוף אותה. המושב השני ינתן בהנחה, ובאם הטיסה לא תהייה מלאה - ינתן החזר עבור המושב השני. כבר החלו איומים לתביעה על דיסקרימיניישן, אולם סאות´ווסט בטוחה שתנצח ומתבססת על סקר שהראה כי 53% מהציבור תומך במדיניות זו. 9 מכל עשרה מכתבים על תלונות של מיקום במטוס מתקבלות מאנשים שישבו ליד אנשים "גדולים", המכתב העשירי מגיע מה"גדולים". חברות נוספות כבר אמרו כי יראו איך זה עובד וישקלו לאמץ את השיטה הזו גם. אז אם אתם גדולים - שימעו לבוש, תתחילו לרוץ מייל בשבע דקות, זה עוד יחסוך לכם כייסף.
כל אחד שהגיע לארה"ב בוודאי נדהם מהמידות שאנשים מצליחים להגיע אליהם פה. הנשים שרואים בתחרות "היפה והשמנה" נראות כאילו היו ג´ניפר לאב יואיט ביום טוב. מסתבר ש-15% מהילדים בארה"ב מוגדרים כ"שמנים". כשמתבגרים, המצב חמור בהרבה, ו-61%(!!!!!) מהאמריקאים מוגדרים ככאלו. כמו שאנחנו יודעים, באמריקה הכל גדול. הבוקר בבית הלבן התקיים הפיטנס אקספו. הראיס בוש רץ מייל בשבע דקות (כמה מכם עושים את זה?). הוא קרא לעם האמריקאי להרים את עצמו ולהתחיל to shape up (אם כי אני חושב שזה טוב למלחמה בטרור. הם פשוט ישבו על המחבלים וימחצו אותם למוות). ובתוך כך - אתמול התקבלה החלטה שנוייה במחלוקת שעוד תגיע לבית המשפט בחברת התעופה סאות´ווסט איירליינס. מעתה, אנשים שמנים, או כהגדרתם - larger people יצטרכו לרכוש שני כרטיסי טיסה, שני מושבים. הרשו לי רק תיקון ניסוח קל - ההחלטה התקבלה לפני זמן מה, אך אתמול הוחלט לאכוף אותה. המושב השני ינתן בהנחה, ובאם הטיסה לא תהייה מלאה - ינתן החזר עבור המושב השני. כבר החלו איומים לתביעה על דיסקרימיניישן, אולם סאות´ווסט בטוחה שתנצח ומתבססת על סקר שהראה כי 53% מהציבור תומך במדיניות זו. 9 מכל עשרה מכתבים על תלונות של מיקום במטוס מתקבלות מאנשים שישבו ליד אנשים "גדולים", המכתב העשירי מגיע מה"גדולים". חברות נוספות כבר אמרו כי יראו איך זה עובד וישקלו לאמץ את השיטה הזו גם. אז אם אתם גדולים - שימעו לבוש, תתחילו לרוץ מייל בשבע דקות, זה עוד יחסוך לכם כייסף.