אם הייתן גבר- הייתן רוצות ילדים?

efroch99

New member
חלום מוכר מאוד....

ברוכה הבאה למועדון. מישהי בסביבתך הקרובה נכנסה להריון או ילדה?
 

TheVillageIdiot

New member
לא בזמן האחרון.

בטח לא משהו שמטריד אותי, אני ממש אדישה לעניין בדרך כלל. אני חושבת שזה סתם בגלל שהחיים שלי ממש הסתבכו בזמן האחרון ואני צריכה לג'נגל בין מעבר דירה לעבודה לחוצה ולימודים, ושום דבר לא הולך חלק, כל הזמן סיבוכים ואסונות ומריבות. זו רק תקופה, אבל אני מדמיינת שככה זה חיים עם ילדים, וזה ככה לנצח.
 
לא! דעותי לא ישתנו גם לו הייתי זכר/חייזר/אחר

רק הכסות משתנה, לא המוח. בהנחה שאין לגברים ולנשים איזו מערכת הפעלה שונה, מעבר להורמונאלית. אלא אם כן הורמונים משנים את מבנה המוח- ואז כל התשובה שלי עלולה להיות שגויה ((:)
 

meedas

New member
אני עם xslf

אני לא חושבת שאי רצון בילדים הוא דבר גנטי, ולכן אפשר להניח שאם הייתי גדלה כגבר כל מהלך החיים שלי היה משתנה מהיסוד, והאדם שהייתי גדלה להיות היה, כנראה, שונה מהיסוד מהאדם שהנני... אבל אם לוקחים אותי, כמו שאני, ודוחפים לתוך גוף של גבר, אז עדיין לא הייתי רוצה ילדים. אני לא אוהבת ילדים ולא רוצה אותם לידי, גם לא אם זה רק לשעות הערב או רק בסופי שבוע...
 
לא

מלבד אי הצורך להיות בהריון וכו', היותי גבר לא היתה משנה את אי הצורך שלי בילדים ורצוני להמשיך בחיי כמו שהם.
 

KallaGLP

New member
אין לי דרך לדעת מה הייתי רוצה אילו הייתי גבר

אבל אני יודעת שלא הייתי רוצה להיות גבר
.
 

luliy

New member
זה היה מקל מאוד

כי לא הייתי צריכה לעבור את ההריון הלידה ההנקה והקילוגרמים העודפים, דיכאון אחרי לידה וכו':) אך עדיין ,ובתור אב שיוויוני (כמי שמחפשת גבר כזה) כל השאר לא כזה משנה (עדיין יש מטלות בית, עזרה עם הילדים וכו')
 

משה1105

New member
אני מפחד מדיכאון אחרי לידה

התופעה קיימת גם אצל גברים ולדעתי במספרים גבוהים יותר מאשר אלה המדווחים. ובמקרה שלי יש לי טעמים טובים לפחד שזה יקרה לי
 

משה1105

New member
אני שב וקורא לך להסביר

על מה התדהמה (שבעצמה הדהימה אותי) מכך שאני מפחד מדיכאון אחרי לידה? תופעה של דיכאון אחרי לידה קיימת גם אצל גברים.
 

e s t a h

New member
ראית את הפרק האחרון של

"נשות בית מעוקרות"?* אחת מהדמויות הגבריות הראשיות לקתה שם בדיכאון שלאחר לידה. * עקרות בית נואשות, למי שפיספסה...
 

משה1105

New member
לא הבנתי אותך

אם את חושבת שגברים לא לוקים בדיכאון אחרי לידה (לא הלידה שלהם במובן הצר אלא הלידה של יוצא חלציהם אם זה לא היה ברור) אז יש לך טעות
 

משה1105

New member
אם לא היית צינית אני מתנצל

חשבתי שאת עושה שיבוש מכוון של נקבה וזכר שהגבר "לקתה" בדכאון אחרי לידה עכשיו שמתי לב שהנקבה מתייחסת לשם העצם "דמות" שהיא אכן נקבה למרות שהדמות היא גברית
 
סליחה באמת שאני בעבודה ויש לי חיים../images/Emo6.gif

ולא יכולתי לענות מיידית
כאדם שהיה בדיכאון מג'ורי קשה משך 3 שבועות (וזה לא הרבה) ובקושי רב תיפקדתי ושמרתי על עבודתי, ירדתי 5 ק"ג מהלך 3 שבועות, לא ישנתי יותר מ-4 שעות ביממה וכל רגע נתון חיכיתי שהתקרה תיפול עלי סוף כל סוף ותגמור את הסבל שלי, אני חושבת שזה זילות המילה והמחלה "דיכאון" להגדיר קשיי תיפקוד והסתגלות של גבר למצב החדש (שאני לא מפחיתה במשקלם של הקשיים שטמונים בו) להורות ולזוגיות שאכן שמה אותו בצד. לא מאחלת לך להיות במקום הזה של לדעת מה זה דיכאון. אבל זו דעתי. קשיי הסתגלות ותיפקוד זה דבר אחד, דיכאון זה דבר אחר. אגב המיקרים של קשיים גבריים להורות קשורים תמיד למסגרת זוגית לפי המחקרים שיש בנושא. אתה יכול לדלג על הקושי הזה לחלוטין ובקלות יחסית ע"י הבאת ילד ללא מסגרת זוגית, אלא בהסכם הורות, או האפשרות שפתוחה לכולם-ע"י כסף, בשימוש בפונדקאית חו"ל (ובזכות הקלות היחסית של השגת הזרע מגבר בניגוד לביצית מאישה, זה אפילו יכול להיות בקלות התינוק הביולוגי שלך, אם היית רוצה).
 

משה1105

New member
אני מצטער לקרוא מה שאת עברת

אני מצטער לקרוא מה שאת עברת אני התייחסתי לדיכאון ממש ולא לקשיי תפקוד והסתגלות שאינם מגיעים לרמה של דיכאון. בכלל לא הזכרתי קשיי תפקוד והסתגלות שאינם דיכאון. האם את חושבת שלגברים אין דיכאון בעקבות לידת ילדיהם? דיכאון אינו בהכרח מג'ורי. כלומר יכול להיות דיכאון שהוא מעבר לקשיי הסתגלות ועדיין הוא לא מג'ורי. האם לגברים אין דיכאון מג'ורי אחרי הלידה? בכל אופן היות ודיכאון (גם מג'ורי) יכול להופיע עקב פרשנות לאירועים שונים בחיים אז לא ברור למה הוא לא יכול להופיע עקב פרשנות לאירוע של לידה. גורמי דיכאון יכולים להיות גם מעורבים. לכן אין סתירה בין גורמים משולבים של בעיות זוגיות וגם הלידה. הלידה יכולה להעצים את הבעיה גם כאשר יש בעיות בזוגיות. יכול להיות שלגבי גברים יש פחות מקרים של הולדה ללא זוגיות ביחס לנשים ויכול להיות שגברים אבות ללא זוגיות הם יותר יחסית מנשים באמת רוצים ילדים (או רוצים ילדים מתוך מוטיבציה חזקה יותר) מה שמפחית את הסיכוי של הדיכאון. בכל אופן הטענות שלך הן טענות אמפיריות ולכן צריכות ביסוס מחקרי כלומר הפניות.
 
למעלה