אין אמ"ל\ יש אמ"ל...

../images/Emo7.gifאבל באמת לא יהי אמ"ל../images/Emo70.gif

יש בימקום אהבה בדרך לדירה
 

Erezz360

New member
נכון אז מה האי אומרת...

כה אמרו שזה בלילה יותר....... ומה זה לנצל"ש????
 
../images/Emo41.gifכנס..

נצל"ש- ניצול שירשור.. במקום לפתוח שירשור חדש אתה יכול להישתמש בשירשור שכבר פתוח ולכתוב בו..
 

Erezz360

New member
יש אהבה מעבר לדירה

לא ידוע מה בא לי לעשות להםם פשוט כל דבר קטן שיש כל דבר הכי קטן בא על חשבון אמ"ל
 

עדיישן

New member
וואו זה הכי חוצפה שבעולם!!!!

איך מותר להם לעשות דבר כזה?????????????????????????????????????????????? וואו זה ממש מעצבן אותי. מה זה הם חושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים בלוח המשדרים? לא מספיק אתמול,גם לא היום? ומה יהיה מחר - אהבת סוף הדרך??
 

Erezz360

New member
מיכלושהה

תגידי שאני לא נביא!! חח מהצהריים אמרתי לך שלא יהיה
 
למעלה