מתחת לתוכן כתוב כל מיני דברים נכון? אז תילחץ על הדבר שכתוב "סמיילים וסימנים לוכן" ואז זה יפתח ותבחר איזה סמל להשים. ואם אתה רוצה להשים סמלים בנושא ההודעה אז כתוב בשורה של הנושא, "סמיילים וסימנים לנושא"...מקווה שלא סיבכתי יותר מידי...
יאללה מה זה הכבדות הזאת חח תביני זה משגע אותי אני לא רואה שום טלנובלה חוץ מאמ"ל את 3 העונות...... בקטנההההה יאללה אח של קרן קיבל מכה ברגל הועבר לרשות והפרק של היום נדחה!!!