אין אמ"ל\ יש אמ"ל...

חחח ... חשבתי סעדו../images/Emo70.gif

ולא הבנתי איזה נקמה ... עד שקישרתי ... תגידי לו שהוא יכול ליקפוץ לי , והוא יכול להתחיל מעכשיו.
 
תיקון../images/Emo3.gif../images/Emo110.gif

תכנס לעדכון העולם שלי ואז תעשה "עוד על עצמי" למטה יש את החתימה.. ומתחת יש בשחור "הוסף אמוטיקונים"
 
ארז כנס...

מתחת לתוכן כתוב כל מיני דברים נכון? אז תילחץ על הדבר שכתוב "סמיילים וסימנים לוכן" ואז זה יפתח ותבחר איזה סמל להשים. ואם אתה רוצה להשים סמלים בנושא ההודעה אז כתוב בשורה של הנושא, "סמיילים וסימנים לנושא"...מקווה שלא סיבכתי יותר מידי...
 

Erezz360

New member
../images/Emo13.gifתודהההה

אני חולה על כולכן!!!!! התכוונתי גם לחתימה וגם להודעה חח תודה!
 
ארז צודק ...

על כול דבר דוחים לנו את אמ'ל... ולאח שלי יש פצע ברגל ... חיבים לדחות! תישלח להם אימיל מידי....
 

Erezz360

New member
חחח עזבי מיכל

יאללה מה זה הכבדות הזאת חח תביני זה משגע אותי אני לא רואה שום טלנובלה חוץ מאמ"ל את 3 העונות...... בקטנההההה יאללה אח של קרן קיבל מכה ברגל הועבר לרשות והפרק של היום נדחה!!!
 

Erezz360

New member
גם צודקת

חח סבבה אבל את יודעת... איך אני יכול להגיד את זה לכולם בלי שרשור??? ועוד משהו הפורום הזה תומך בחיתמות של תמונה?
 

היפה5

New member
למה...

למה אתם אומרים סתם יש היום פרק היה רשום אפילו במדריך התוכניות של יס
 
למעלה