אין אמ"ל\ יש אמ"ל...

Erezz360

New member
אין היום אמ"ל!!! נדפקה המדפסת

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אולי אין היום אמ"ל כי נדפקה לי המדפסת??? שנייה אני מעביר את זה לשידורי קשת....בואו נדחה עוד פרק של היום
 

Erezz360

New member
תגידו בלי קשר לשרשור

איך אני שם בחתימה שלי סמלים?? הפורום הזה מוזר חח אבל אני מת עליו
 

mimoolina

New member
../images/Emo46.gifיאאא לא נמאס לכם?!:(

כבר שבועעעעעעיים אין אהבה מעבר ללפינההה כולפ עם מפצלים לנו תצוכניות וספיישלים אחרים!!!!....מה הולך יענטיי נמגרו הפרקים?!!?..זה ממש מממש ממש מרגיז אותי ושכול יום אני פותחת את הטלויזיה...ומה אני רואה!?!ספיישל על איזה משו לא דחוף.... מה יהיה ?!?
 

אביה1992

New member
אני מצטערת שלא עשיתי שרשור אבל ...

אני חייבת.. מישהו יודע למה לא היה היום אהבה מעבר לפינה???
 
../images/Emo110.gif

תקרא מה רשמתי לאביה
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=819&msgid=60444992
 
חחחחחח תכנס לעולם שלך../images/Emo110.gif

ותעשה עדכון.. תחפש שם חתימה ופשוט תוסיף (בצד רשום סמיילים וסימנים או אטומיקונים.. משו כזה
)
 

אביה1992

New member
כן נכון ראיתי..אבל איזה בעסה שלא ..

שמו את זה ורשום בעיתון שיש רצים לדירה בערב אחרי החדשות מעניין מה הם יעשו...
 

Erezz360

New member
יש כבר

חח מותק פתחנו על זה דיון מהבוקר עוד קבלי בהבא
 

Erezz360

New member
חח צוחק

סתם מאמי בצחוק נמאס לי כבר זאת הטלנובלה היחידה שאני רואה והם לוקחים לי אותה
 
למעלה