אין אמ"ל\ יש אמ"ל...

את כבר פתחת שירשור...

אם כבר התכוונת ל: נצל"ש - ניצול שרשור ולא היה אמ"ל כי היה רצים לדירה 2 (בעעעעעעעעעעעעעעעעעע)
 

אביה1992

New member
אהה ....חחח...

חשבתי שאם אני עושה הוספת תגובה זה נקרא שרשור ובעצם זה אחרת ואני יודעת שהיום היה רצים לדירה..
 

אביחי 33

New member
אביה אם יש לך שאלות על ..

כל הדברים של השרשור וכו', את מוזמנת לפנות אליי במסרים או לשאר חברי הפורום.
 
../images/Emo110.gif

זה באמת מעצצצבבןן.. דווקא עכשיו הם היו צריכים להשים את הרצים לדירה הזה? נו באמת
 

ילדונת5

New member
../images/Emo46.gif

צריך לעשות משהו. זה לא פייר. סדרות כמו "טלנובלה בע"מ" ו"השיר שלנו" שודרו כמו שעון בלי הפרעות.
 

אביה1992

New member
כןן זה מזה מעצבן ...

סידרתי לי כמעט את כל היום רק בגלל שרציתי לראות ופתאום יש רצים לדירה זה באמת אשכרה מעצבן...
 
כה נו

ועד שיש אני כבר שוכחת לראות בגלל זה....
היום למשל כמו תמיד חזרתי במיוחד לשעה הזאת חח ואין
כבר מוצאי תחשק לראות... רציני..
 
../images/Emo26.gifנצל"ש הודעה מעדו

יש לו בעיה במחשב (כרגיל) אז הוא נאלץ להיפרד מאיתנו לכמה ימים.... קרן הודעה בשבילך
הנקמה תבוא בכדורגל....
 
למעלה