אנחנו כבר מדברים על זה יותר מידי../images/Emo46.gif
גועל נפש מצד שידורי קשת!!!! פשוט כל דבר אפשרי דוחפים על חשבון אמ"ל וזה כבר נמאס זה לא חד פעמי אמ"ל הפכה להיות תוכניות מחליפה שאין איזה "ספיישל" יאללה כמה הם כבר יכולים לדחות תצופים שלהם... אני מקווה שהיום לא יהיו בעיות
ממש אי אפשר לדעתת ואם זה צפוי אז מהצהריים הם משחקים בזה חופשי הלוחות שידורים אומרים שיש ובסוף אין כבר אי אפשר לדעת אני מאמין אבל שכן אני לא רואה משהו מיוחד שיש לשדר היום! לפי דעתי יהיה