אין אמ"ל\ יש אמ"ל...

באמת חוצפה שאין אמ"ל

מה זה כל יום הם שמים משו אחר
 

Erezz360

New member
אנחנו כבר מדברים על זה יותר מידי../images/Emo46.gif

גועל נפש מצד שידורי קשת!!!! פשוט כל דבר אפשרי דוחפים על חשבון אמ"ל וזה כבר נמאס זה לא חד פעמי אמ"ל הפכה להיות תוכניות מחליפה שאין איזה "ספיישל" יאללה כמה הם כבר יכולים לדחות תצופים שלהם... אני מקווה שהיום לא יהיו בעיות
 

היללי 2

New member
מישו יודע...../images/Emo26.gif

אם יש היום א"מל? אני חיבת לדעת דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 

Erezz360

New member
אי אפשר לדעת!!!

ממש אי אפשר לדעתת ואם זה צפוי אז מהצהריים הם משחקים בזה חופשי הלוחות שידורים אומרים שיש ובסוף אין כבר אי אפשר לדעת אני מאמין אבל שכן אני לא רואה משהו מיוחד שיש לשדר היום! לפי דעתי יהיה
 

ט ל ו ש1

New member
איכככ

גם אני לא סובלת אותםם1 אתמול ששמו אהבה בדרך..התחלתי לקלל אותם..כוס אמק כמה אפשר
 

שיוש 12

New member
נכון ../images/Emo123.gif

זה כבר התחיל להצבן שעל כל דבר קטן אין תוכנית אוףףףף
 
למעלה