של "העדר מיקוד" או שרק לי נדמה ככה? מה נושא? היכן הנשוא והמושא? מי נגד מי? מישהו מתקשר כאן עם הזולת על אותו המישור? מהו אם כן אותו מישור? יתכן כמובן שהבעיה היא בי. אקרא שנית במועד אחר, כנראה.
בשבתות ובחגים אני מתארח אצל ההורים של גרושתי עם יילדיי. הם גרים בקרית משה מול אנג`ל. ושם אין הרבה חרדים אבל, לאט לאט החרדים מתפשטים גם לשם. כך שמדי חודש לפחות יש עוד ילדים חדשים בשכונה. אז מצד אחד זה נמאס ומצד שני זה מבאס. הבנת?
מצד אחד יש לך את מרכז הרב(אמנם לא חרדים אבל....), ומצד שני את הר נוף(עכשיו הבנתי את מה שכתבת: "מצד אחד נמאס, מצד שני מבאס). זה כמו אי בים של חרדים שם...