רק אני שמתי לב?
עד כמה שהצלחתי להבין הילדים שלך עדיין גדלים ומחונכים כחרדים (תקן אותי אם אני טועה) אז היה נורא דחוף דווקא בשבת בשעה שאתה איתם בגינה (ואני לא אכנס לוויכוח על מה היית צריך לעשות איתם, כמות תשומת הלב שאתה נותן או לא נותן זו בעיה שלך) לעשן ולגלוש מהפלאפון כשכל החרדים מסתכלים מסביב וחושבים על זה שאתה הורס את החינוך של הילדים שלהם... כל הכבוד, מאד בוגר מצד אבא לילדים!!! א. הצלחת לעצבן את כל מי שמסביב והוכחת להם שחילונים לא מסוגלים לכבד. ב. הרסת את החינוך של הילדים שלך, שבטח לא מבינים מה קורה ומקווה שלא יצאו מתוסבכים לגמרי. גם אני נוסעת בשבת באיזורים דתיים לפעמים, אבל זה מחוסר ברירה ואני ממש לא נהנית מזה.