לא רק שהוא לא שלי, אני גם די בטוח שהוא לא של
אבא שלי, אבל תזכיר לי לשאול אותו בהזדמנות. גם כך, אני משתדל לא לקחת ממנו מתנות בבחינת "שונא מתנות יחיה". הפורום הוא של תפוז באפן עקרוני, אבל אני מעדיף לחשוב שהוא שייך לכמה מאות האנשים שכותבים כאן. הם עושים את זה כדי לנהל סוג של דו-שיח ביניהם ולא לשמוע הצהרות הזויות לרוב, של אדם שלרוב נוהג להתעלם מתגובות אחרות לשלו, וכל מטרתו היא לשטוח את פסוקיו. לא אוהב מחב"תים, מציפנים וסתם מטיפים בשער מזילי ריר. זה לא מצדיק כמובן חסימה שלו אבל העובדה שהוא יכול לכתוב כאן לא אומרת שאני צריך לחבב את השטויות הקבועות שלו. באשר לך, סתם עצה ידידותית. אינך חייב לקבל אותה. אינטרנט הוא מדיה וירטואלית אך לא כל כך כפי שאנשים חושבים. מתן ביקורת בניקים מרובים והסתתרות מאחורי ניק עלום, היא מתכון בטוח למבוכה בהמשך. לא מסובך לזהות מי עומד מאחורי הניקים (וגם אם אתה מגיב לעצמך בניק אחר, זה לא ממש עוזר
). אני אישית לא מבין את המנהג הזה אבל אם החלטת לנהוג בו-שיערב לך. במקום זה הייתי מעדיף לגדל סוג של עמוד שדרה ולעמוד מאחורי הביקורת שאני מעביר. החיים יותר פשוטים כך.
אבא שלי, אבל תזכיר לי לשאול אותו בהזדמנות. גם כך, אני משתדל לא לקחת ממנו מתנות בבחינת "שונא מתנות יחיה". הפורום הוא של תפוז באפן עקרוני, אבל אני מעדיף לחשוב שהוא שייך לכמה מאות האנשים שכותבים כאן. הם עושים את זה כדי לנהל סוג של דו-שיח ביניהם ולא לשמוע הצהרות הזויות לרוב, של אדם שלרוב נוהג להתעלם מתגובות אחרות לשלו, וכל מטרתו היא לשטוח את פסוקיו. לא אוהב מחב"תים, מציפנים וסתם מטיפים בשער מזילי ריר. זה לא מצדיק כמובן חסימה שלו אבל העובדה שהוא יכול לכתוב כאן לא אומרת שאני צריך לחבב את השטויות הקבועות שלו. באשר לך, סתם עצה ידידותית. אינך חייב לקבל אותה. אינטרנט הוא מדיה וירטואלית אך לא כל כך כפי שאנשים חושבים. מתן ביקורת בניקים מרובים והסתתרות מאחורי ניק עלום, היא מתכון בטוח למבוכה בהמשך. לא מסובך לזהות מי עומד מאחורי הניקים (וגם אם אתה מגיב לעצמך בניק אחר, זה לא ממש עוזר