איזה כייף !

מסכים

אבל אם כבר מדברים על השוואה באיזה חברה מעשנים יותר, אני מניח שהחרדים מעשנים בהרבה הרבה פחות אחוזים מהחברה הכללית.
 

Sonic hedgehog

New member
אין לי מושג לגבי אחוזי חרדים מול החברה הכללית

התיחסות שלי הייתה בין ישראלים בכלל למדינות בהם אוכפים את חוקי העישון במקומות ציבוריים וגם לא התיחסה למספרים (למרות שאלו נראים לי גם פחותים בהרבה, לפחות במדינה שלי) אלה למודעות.
 

חיים 1990

New member
לא בטוח

בישיבות קשה מאד להיות בלי לעשן. לי זה נראה שאצל החרדים יש ותר מעשנים
 

Sonic hedgehog

New member
תמשיכו לעשות מזה בדיחה ,תמשיכו גם לסייע ב

בהריגת הילדים שלכם ואני אמשיך לראות אותם במחלקה, היי! אתם מספקים לי פרנסה אז שאני יתלונן.
 
רק אני שמתי לב?

עד כמה שהצלחתי להבין הילדים שלך עדיין גדלים ומחונכים כחרדים (תקן אותי אם אני טועה) אז היה נורא דחוף דווקא בשבת בשעה שאתה איתם בגינה (ואני לא אכנס לוויכוח על מה היית צריך לעשות איתם, כמות תשומת הלב שאתה נותן או לא נותן זו בעיה שלך) לעשן ולגלוש מהפלאפון כשכל החרדים מסתכלים מסביב וחושבים על זה שאתה הורס את החינוך של הילדים שלהם... כל הכבוד, מאד בוגר מצד אבא לילדים!!! א. הצלחת לעצבן את כל מי שמסביב והוכחת להם שחילונים לא מסוגלים לכבד. ב. הרסת את החינוך של הילדים שלך, שבטח לא מבינים מה קורה ומקווה שלא יצאו מתוסבכים לגמרי. גם אני נוסעת בשבת באיזורים דתיים לפעמים, אבל זה מחוסר ברירה ואני ממש לא נהנית מזה.
 

mndi gold

New member
עזבו הכל,תהרגו את הבן אדם וזהו.

כולה מה עשה,טעות קטנטנה, רחמנות אנשים,
 
תגיד, מה אתה מתערב?

מחב"ת שכמותך...
 
למעלה