איזה כייף !

האם בשרשור זה קיים סוג מסויים

של "העדר מיקוד" או שרק לי נדמה ככה? מה נושא? היכן הנשוא והמושא? מי נגד מי? מישהו מתקשר כאן עם הזולת על אותו המישור? מהו אם כן אותו מישור? יתכן כמובן שהבעיה היא בי. אקרא שנית במועד אחר, כנראה.
 

קופיפלה

New member
זה מראה שאני לא המצועמם היחיד

אם מכזה דבר עשיתם כזה שרשור אפשר לחשוב במה כבר מדובר
 
חחח

אם יש אלוהים ! את מצחיקה לאללה ! אני יודע שזה הפך להיות כבר מוגזם ! אבל מה לעשות שיש אנשים שהם עדיין לא יודעים איך לגדל ילדים !
 

naf86

New member
אולי

שירושלמי יפתח קורס שילמד איך לגדל ילדים. כמובן, שאחרי שהוא יגמל מעישון, ויעבור לאזור ללא ילדים חרדים. זה לא יפתור את כל הבעיות של השרשור?
 
בוא אני יגיד לך משהו.

בשבתות ובחגים אני מתארח אצל ההורים של גרושתי עם יילדיי. הם גרים בקרית משה מול אנג`ל. ושם אין הרבה חרדים אבל, לאט לאט החרדים מתפשטים גם לשם. כך שמדי חודש לפחות יש עוד ילדים חדשים בשכונה. אז מצד אחד זה נמאס ומצד שני זה מבאס. הבנת?
 

naf86

New member
אין שם הרבה חרדים???

מצד אחד יש לך את מרכז הרב(אמנם לא חרדים אבל....), ומצד שני את הר נוף(עכשיו הבנתי את מה שכתבת: "מצד אחד נמאס, מצד שני מבאס). זה כמו אי בים של חרדים שם...
 

חיים 1990

New member
אני יצטט מה שכתבת

" אבל מה לעשות שיש אנשים שהם עדיין לא יודעים איך לגדל ילדים !" לדעתי אתה מהאנשים האלו
 

Le Fay

New member
למה לא לשאוף ליותר?

זה עוד כלום לעומת התגובות שתשיג אם תרוץ עירום בטדי.
 
למעלה