אחוזי שומן

אמיר9876

New member
אחוזי שומן

מה אחוז שומן ממוצע של גבר? מה אחוז שומן טוב למפתח גוף?
 
אחוז שומן

אחוז נורמלי לגבר בין 14-17 אבל תלוי בגיל , למפתח גוף בין 8-11 ( הנני מאמן מוסמך )
 

Rossi46 ®

New member
מאמן מוסמך אתה ?

אז לך תלמד חביבי. מפתח גוף שיהיו לו 11 אחוזי שומן, שווה לתחת. למפתחי גוף לפני תחרות יש בין 4-6 אחוזי שומן. לבן אדם ממוצע שלא מתאמן צריך להיות בין 18-24.
 

URLove

New member
עידו אםאנחנו כבר בנשוא יש לי שאלה א

אליך מי הבן אדם הטבעי שהגיע לאחוז שומן הכי נמו ונשאר על האחוז הזה הרבה זמן? זה לא היה ברוס לי? אמרו לי שהוא הגיע ל4-4.5 אחוז שומן ונשאר על האחוז הזה רוב החיים שלו זה נכון?
 

Rossi46 ®

New member
לא יודע וגם לא מעניין אותי,

זה גם בלתי אפשרי להשאר על 4 אחוז שומן יותר מכמה שעות או אולי יום.
 

eyal1612

New member
פחות

אני זוכר שפעם יוסי הביא כתבה על מישהו שנמצא על 2% שומן, לא זוכר את שמו של הבחור
 

Rossi46 ®

New member
כי זה אחוז שומן לא נורמלי בעליל,

הגוף לא מסוגל להשאר על אחוז שומן כזה למשך הרבה זמן, מה גם שמאזן הנוזלים בגוף שלו נמוך מאוד. תזכור את זה, הגוף תמיד שואף להומאוסטזיס - סביבה טיבעית, באלנס.
 
משום ששומן נדרש לגוף לצורך

תפעול מערכות שונות בגוף בראשן המערכת ההורמונלית והתאים לכן אם לגוף חסר שומן הוא ינסה ליצר בעצמו ומחסור בשומן יצור פגיעה לטווח ארוך בתפקוד המערכות עד כדי נזק בלתי הפיך לכן נקבע כמינימום קבוע אם אני לא טועה לגבר סביב 6% עד 8% ולנשים סביב ה - 18% מתחת לזה מתחילים אצלהם סיבוכים קשים יותר משל הגברים
 

Y a n i B

New member
עידו...

הוא דיבר על התקופה של העלייה במסה, אם אני לא טועה.
 

IsraeliDude1

New member
4-6?!

אני בטוח שאתה יודע 10000% על מה אתה מדבר, אבל זה נשמע מטורף! ברוס לי היה 8, לא? והבנאדם שיא השחיף! :O
 

אלי ו.

New member
על זה אנחנו מדברים

הגדל את התמונה של אדון רוני קולמן ותבין בעצמך.
 

קטריס

New member
הוא גם עובד על שרירי הקרקפת או משהו

?
 

yoyo88

New member
שתדע

שלפני התחרות הם מייבשים את עצמם ובקושי שותים ורק לועסים קוביות קרח כדי שהעור יצמד יותר טוב לשריר ויבליט אותו... מה שאתה רואה זה לא המצב הטבעי שלו, זה אחרי התייבשות
 

gil levi

New member
שאלה בנושא

לפני זמן מה צפיתי בתכנית שתיעדה את ההכנות של שני מפתחי גוף לתחרות מר בריטניה 2002 (פול סאטון וג'יימי משהו שזכה באותה שנה). בכל מקרה, בתכנית אחד מהשניים אמר שמים מפרידים לו בין השרירים ולא שומן, ושאם היה לו שומן בין השרירים היה ניתן להרגיש גבשושויות, אלא שמה שמונע ממנו להגיע להפרדה מושלמת בין השרירים זה מים ולא שומן, והוא מנסה לייבש אותם. השאלה שלי היא איך ניתן לעשות כזה דבר? הרי במאזן קלורי שלילי הגוף יפרק שומן ולא מים ואם המים שבין השרירים מונעים ממנו להגיע להפרדה מושלמת אז מה יועיל מאזן קלורי שלילי? תודה מראש.
 

אלי ו.

New member
לא מוצא חן בעיניך?

הבאתי את התמונה הזו כדי להמחיש את אחוז השומן הנמוך שמפתחי גוף מגיעים אליו בתחרות. במקרה של קולמן אפשר לראות שהוא במצב של אחוזי שומן אפסיים, אפשר לראות שעל הישבן שלו אין בכלל שומן, הכל שריר. זה לא בדיוק אסתטי (פיתוח גוף זה בכלל לא אסתטי) אבל מראה על רמה מאוד מאוד גבוהה של חיטוב.
 
למעלה