זאת פשוט אנלוגיה מושתנת
סליחה על המלה. דה-וינצ'י היה פיסיקאי+צייר+בחור מפוצץ בIQ מוצארט היה מלחין,בתקופות שונות,בארצות שונות וחסרי השפעה אחד על השני. ההשוואה שלך היא בין שני אנשים שיש ביניהם המון נקודות חיתוך והשוואה. חוץ מזה שכמו שכפיר אמר-חופר קצת פה,חופר קצת שם,ועוד ועוד ועד....ובסוף אתה מקבל את מלחמת העלום הראשונה(למה לעזאזל אני זוכר את זה?אני את היסטוריה א'+ב' כבר סימתי...shish...)