פשוט אישה**
New member
בואי נתחיל ....
מהיושר שלך לעצמך , לאותו גבר שאת חולקת את חייך איתו ..מה איתו ? את , לפי דברייך , מוכנה להישאר מתוסכלת , ממורמרת , וכל הרגשה אחרת , בגלל היושר שלך אליו , ומוכנה למחוק את היושר שלך לעצמך ?.. ופעם כבר אמרו "מה שהעין לא רואה הלב לא כואב" ...
מהיושר שלך לעצמך , לאותו גבר שאת חולקת את חייך איתו ..מה איתו ? את , לפי דברייך , מוכנה להישאר מתוסכלת , ממורמרת , וכל הרגשה אחרת , בגלל היושר שלך אליו , ומוכנה למחוק את היושר שלך לעצמך ?.. ופעם כבר אמרו "מה שהעין לא רואה הלב לא כואב" ...