את יכולה......
לתקן כמה שתרצי , הבנות "הגיעו" בגלל ההתחיבות שלך לעצמך להביא ילדים לעולם , זאת התחייבות שאותה לא תוכלי לשנות , כל התחייבות אחרת תוכלי לשנות , ואז גם ישתנו הערכים שלך פתאום , תראי שאת יכולה לקיים משפחה ללא בן-זוג <היפותטי רק לשם הדיון > , ואז המוסריות שלך תשתנה .... החברה ?.... וואוו , זאת אומרת שאם החברה קבעה ש2.4 ילדים זה "יפה" את תעשי בדיוק את זה ? ואם החברה תחליט שמוסרי שילדות יתחתנו בגיל 12 תחתני גם את אותן ?... תביני שרק את כאדם אינדבדואלי מחליטה מה הוא ערכי , מוסרי לגבייך , והדבר נתון לשינוי ברגע שהתנאים שלך השתנו ...