על יושר ואמון בזוגיות
בעיני, אמון הוא ערך מאוד חשוב בזוגיות. יותר חשוב מ"נאמנות". הווה אומר: אם אשתי תהיה עם אחר, ניחא, אם היא תפגע באמון שאני נותן בה בגלל זה - זו תהיה פגיעה חמורה בי ובקשר שלנו. למה? כי זה אני וזה הקשר שלנו. כל אחד וכל זוג וסדר העדיפויות שלו. אני זוכר שלפני 10 שנים שוחחתי על נושא הבגידות עם פסיכולוג שעשה איתי מילואים. שאלתי אותו אם הוא חושב שצריך לספר או לא. הוא אמר: "הבגידה היא שלך. ברגע שאתה מספר לבת זוגך, אתה מערב אותה בזה. למה אתה רוצה לכפות את הבגידה עליה?" אני לא אומר שזה מה שאני דוגל בו, אבל... יש בזה משהו. לפחות נקודה למחשבה.