השינוי הוא לרעה ויש מקום בהחלט
לטריטוריאליות ואני אסביר,טריטוריאליות שאינה כפי שאתה מייחס ל"מונופול בנוסח סיציליה" אמורה להיות חיובית משום ההתמקצעות באיזור ההפעלה מבלי לפחד מחברה נוספת שתינגוס בהכנסותיך או מדרקוני משרד התחבורה/אוצר הלוטשים עיניים אך המציאות שונה ו"המונופול הסיציליאני" החבוט והנגזל מוחלף ב"מונופול כשר" אחר שבינו ובין כתיבת דברי ימי התחבורה במדינת ישראל אין ולא כלום ומניעי היוזמים למהלך הזה יוותרו בערפל עד לפתיחה בחקירה שתספר סוף סוף למהגגי ההגיגים מה האמת ומי הרוויח מהוצאת הקוים הסיטונאית מה"מונופול הסיציליאני". חלק מהמהלך הזה החל עם מנכ"ל משרד ממשלתי לשעבר שלפתע התגלה כי הוא שולט במאות מספרי מוניות שקיבלו קוי תחבורה ציבורית בלעדיים (זה סיציליה על אמת). ברמז לא מחייב אשלח אותך לבדוק ולברר מי מהעומדים בראש התמנון שנקרא "המינהלת" והיכן הוא עבד קודם לכן ומה דרש ולא קיבל ואיך חברת הבקרה מחוברת למינהלת ולמה לאחר הקמת צוות פנימי שיעמוד מול בקרי המינהלת דיווחים על חריגות בתפעול מתגלים כשיקריים מגמתיים ובדויים. אני יכול לרמוז לך גם מה עומד מאחורי חרם החרדים בירושלים ומי מימן את הפשקוילים,לא דאגה לציבור המשתמשים החרדים מניע את החרם אלא דבר הרבה יותר חומרי %%%%% (לא טעות הקלדה). עמית,הנר העומד לרגלי מבצעי המהלך אינו נר האמת,פרנסה שהייתה בידי כמה אלפי משפחות יוזמות ומקימות הועבר למספר חד ספרתי של משפחות ממון,הדיסאינפורמציה שמופצת ונועדה להכשיר את דעת הציבור לקראת "רפורמה ברוכה" הרבה נופלים בה כי אין הסבר סותר אחר מטעמים שאני לא מצליח להבין אותם. נכון לרגע זה טרם נחסכה אגורה אחת לממשלת ישראל עקב הרפורמה, היא פשוט עוברת לכיס אחר.