ומה לגבי השותפות של אגד ברק"ל בגוש דן ? הרי"אגד זועם על כניסת דן לרכבת הקלה בירושלים"
גורמים מטעם הקואופרטיב פנו לזכיינית הרכבת הקלה סיטי-פס בבקשה שתתערב במכירת מניות ואוליה לדן TheMarker
קוראים לזה:ומה לגבי השותפות של אגד ברק"ל בגוש דן ? הרי
גם במקרה זה יש, לכאורה, "פלישה" של אגד לטריטוריה של דן
... אבל חשוב גם לציין שזו איננה העמדה הרשמיתקוראים לזה:
"double standard"...
הגורמים לא בהכרח עלומים כי ידוע בעולם התקשורת... אבל חשוב גם לציין שזו איננה העמדה הרשמית
של "אגד", לפי תגובתה לכתבה. וסטנדרטים כפולים הם נחלתם של אותם גורמים עלומים בחברה אשר לפי הכתבה הביעו "מורת רוח" מהמכירה ל"דן", ולא של ההנהלה.
אוהד,20% אינם 100% וגוש דן טריטוריה גם של אגדומה לגבי השותפות של אגד ברק"ל בגוש דן ? הרי
גם במקרה זה יש, לכאורה, "פלישה" של אגד לטריטוריה של דן
אני מודע להבדלים אך גוש דן זו הטריטוריה של דןאוהד,20% אינם 100% וגוש דן טריטוריה גם של אגד
החלק של ואוליה ברק"ל הירושלמית הוא 5%אוהד,20% אינם 100% וגוש דן טריטוריה גם של אגד
ואגב, מי קבע איזו טריטוריה של מי?אוהד,20% אינם 100% וגוש דן טריטוריה גם של אגד
אתה צודק כיום כבר אי אפשראוהד,20% אינם 100% וגוש דן טריטוריה גם של אגד
למה השינוי הוא "לרעה"?אתה צודק כיום כבר אי אפשר
לתחום טריטוריות לחברה זו או אחרת,בעבר עוד היה "כבוד" אבל המציאות השתנתה ולרעה ולכן נפתחים קוים מקבילים בחברות שונות,הקרב על הפרנסה בעיצומו.
השינוי הוא לרעה ויש מקום בהחלטלמה השינוי הוא "לרעה"?
בשוק התח"צ אין מקום לטריטוריאליות בנוסח המאפיה הסיציליאנית. זה לא אומר שהרפורמה במתכונתה הנוכחית מוצלחת, אבל גם המונופול שקדם לה לא היה מי יודע מה.
זיכיון בלתי מוגבל בזמן הוא לא מתקבל על הדעתהשינוי הוא לרעה ויש מקום בהחלט
לטריטוריאליות ואני אסביר,טריטוריאליות שאינה כפי שאתה מייחס ל"מונופול בנוסח סיציליה" אמורה להיות חיובית משום ההתמקצעות באיזור ההפעלה מבלי לפחד מחברה נוספת שתינגוס בהכנסותיך או מדרקוני משרד התחבורה/אוצר הלוטשים עיניים אך המציאות שונה ו"המונופול הסיציליאני" החבוט והנגזל מוחלף ב"מונופול כשר" אחר שבינו ובין כתיבת דברי ימי התחבורה במדינת ישראל אין ולא כלום ומניעי היוזמים למהלך הזה יוותרו בערפל עד לפתיחה בחקירה שתספר סוף סוף למהגגי ההגיגים מה האמת ומי הרוויח מהוצאת הקוים הסיטונאית מה"מונופול הסיציליאני". חלק מהמהלך הזה החל עם מנכ"ל משרד ממשלתי לשעבר שלפתע התגלה כי הוא שולט במאות מספרי מוניות שקיבלו קוי תחבורה ציבורית בלעדיים (זה סיציליה על אמת). ברמז לא מחייב אשלח אותך לבדוק ולברר מי מהעומדים בראש התמנון שנקרא "המינהלת" והיכן הוא עבד קודם לכן ומה דרש ולא קיבל ואיך חברת הבקרה מחוברת למינהלת ולמה לאחר הקמת צוות פנימי שיעמוד מול בקרי המינהלת דיווחים על חריגות בתפעול מתגלים כשיקריים מגמתיים ובדויים. אני יכול לרמוז לך גם מה עומד מאחורי חרם החרדים בירושלים ומי מימן את הפשקוילים,לא דאגה לציבור המשתמשים החרדים מניע את החרם אלא דבר הרבה יותר חומרי %%%%% (לא טעות הקלדה). עמית,הנר העומד לרגלי מבצעי המהלך אינו נר האמת,פרנסה שהייתה בידי כמה אלפי משפחות יוזמות ומקימות הועבר למספר חד ספרתי של משפחות ממון,הדיסאינפורמציה שמופצת ונועדה להכשיר את דעת הציבור לקראת "רפורמה ברוכה" הרבה נופלים בה כי אין הסבר סותר אחר מטעמים שאני לא מצליח להבין אותם. נכון לרגע זה טרם נחסכה אגורה אחת לממשלת ישראל עקב הרפורמה, היא פשוט עוברת לכיס אחר.
בפועל יש חברות עם זיכיון ארוךזיכיון בלתי מוגבל בזמן הוא לא מתקבל על הדעת
יש רק 2 אפשרויות להפעיל תח"צ בימינו: 1. זיכיון מוגבל בזמן עם רגולציה מצד רשות ממשלתית/מטרופולינית 2. הפעלה ע"י חברה ממשלתית/עירונית/מטרופולינית כמקובל במקומות רבים בעולם. חברה פרטית לא יכולה לקבל זיכיון בלתי מוגבל. זה מנוגד לכל כללי האתיקה.
שש שנים זה עדיין לא 50-60 שנהבפועל יש חברות עם זיכיון ארוך
למשל "סופרבוס" באשכול רמלה-לוד, "נתיב אקספרס" בנתניה-חדרה ונהריה-צפת, "קונקס" בקווים הפנימיים בטבריה וקווי אשדוד-תל אביב ו"קווים" בבקעת אונו. כל אלה פועלות כבר שנים רבות, למעלה משש שנים. לחלק מן אין שביעות רצון מצד ציבור הנוסעים ולמרות זאת, כפי הנראה הן ממשיכות וימשיכו לפעול.
אכן עמית. אבל עדיין יש הבדליםשש שנים זה עדיין לא 50-60 שנה
בשום מקום לא טענתי שהרפורמה פועלת נכוןאכן עמית. אבל עדיין יש הבדלים
זה אמור להיות מכרז למספר שנים ולאחר מכן מכרז חדש. זה לא קרה ובחלק מן המקרים השירות רחוק מלהיות טוב. בכל מקרה בשנים האחרונות נלקחים מ"אגד" יותר ויותר אשכולות וקווים שונים. בחלק מן המקרים נעשו שיפורים. בחלק אחר לא ממש ואף גרוע מזאת.
בשום מקום לא טענתי שהרפורמה פועלת נכון
ממש לא. אני גם חושב שאין מספיק רגולציה (ועוד כמה עניינים פעוטים כמו כרטוס משותף, מודיעין משותף וכד'). אבל הבעיות האלה עדיין לא מצדיקות חזרה לימי המונופול העליזים.
שים לב, שהחברות עפיפי, לרבות שרותי אוטובוסיםשש שנים זה עדיין לא 50-60 שנה
למה אתה אומר שעפיפי קטן יחסית?שים לב, שהחברות עפיפי, לרבות שרותי אוטובוסים
מאוחדים, ו- GB פועלות כבר עשרות שנים, בדומה לאגד ולדן, הן פרטיות ואף אחד אינו מדבר על המונופול שלהן. גם הן קיבלו זכיון של משרד התחבורה ובשנים האחרונות עפיפי קיבל ללא מכרז קווים נוספים שהופעלו ע"י אגד. אמנם שתי החברות הללו הן קטנות יחסית, אך שליטתן היא על אזורים גדולים יחסית
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.