"אגד זועם על כניסת דן לרכבת הקלה בירושלים"

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
"אגד זועם על כניסת דן לרכבת הקלה בירושלים"
גורמים מטעם הקואופרטיב פנו לזכיינית הרכבת הקלה סיטי-פס בבקשה שתתערב במכירת מניות ואוליה לדן TheMarker
 

אוהד11

New member
"אגד זועם על כניסת דן לרכבת הקלה בירושלים"
גורמים מטעם הקואופרטיב פנו לזכיינית הרכבת הקלה סיטי-פס בבקשה שתתערב במכירת מניות ואוליה לדן TheMarker
ומה לגבי השותפות של אגד ברק"ל בגוש דן ? הרי
גם במקרה זה יש, לכאורה, "פלישה" של אגד לטריטוריה של דן
 

easylivin

New member
קוראים לזה:
"double standard"...
... אבל חשוב גם לציין שזו איננה העמדה הרשמית
של "אגד", לפי תגובתה לכתבה. וסטנדרטים כפולים הם נחלתם של אותם גורמים עלומים בחברה אשר לפי הכתבה הביעו "מורת רוח" מהמכירה ל"דן", ולא של ההנהלה.
 

אוהד11

New member
... אבל חשוב גם לציין שזו איננה העמדה הרשמית
של "אגד", לפי תגובתה לכתבה. וסטנדרטים כפולים הם נחלתם של אותם גורמים עלומים בחברה אשר לפי הכתבה הביעו "מורת רוח" מהמכירה ל"דן", ולא של ההנהלה.
הגורמים לא בהכרח עלומים כי ידוע בעולם התקשורת
שבכירים בחברה מדליפים/מדווחים/מתדרכים תחת כינויים שונים
 

amit1270

New member
אתה צודק כיום כבר אי אפשר
לתחום טריטוריות לחברה זו או אחרת,בעבר עוד היה "כבוד" אבל המציאות השתנתה ולרעה ולכן נפתחים קוים מקבילים בחברות שונות,הקרב על הפרנסה בעיצומו.
למה השינוי הוא "לרעה"?
בשוק התח"צ אין מקום לטריטוריאליות בנוסח המאפיה הסיציליאנית. זה לא אומר שהרפורמה במתכונתה הנוכחית מוצלחת, אבל גם המונופול שקדם לה לא היה מי יודע מה.
 
למה השינוי הוא "לרעה"?
בשוק התח"צ אין מקום לטריטוריאליות בנוסח המאפיה הסיציליאנית. זה לא אומר שהרפורמה במתכונתה הנוכחית מוצלחת, אבל גם המונופול שקדם לה לא היה מי יודע מה.
השינוי הוא לרעה ויש מקום בהחלט
לטריטוריאליות ואני אסביר,טריטוריאליות שאינה כפי שאתה מייחס ל"מונופול בנוסח סיציליה" אמורה להיות חיובית משום ההתמקצעות באיזור ההפעלה מבלי לפחד מחברה נוספת שתינגוס בהכנסותיך או מדרקוני משרד התחבורה/אוצר הלוטשים עיניים אך המציאות שונה ו"המונופול הסיציליאני" החבוט והנגזל מוחלף ב"מונופול כשר" אחר שבינו ובין כתיבת דברי ימי התחבורה במדינת ישראל אין ולא כלום ומניעי היוזמים למהלך הזה יוותרו בערפל עד לפתיחה בחקירה שתספר סוף סוף למהגגי ההגיגים מה האמת ומי הרוויח מהוצאת הקוים הסיטונאית מה"מונופול הסיציליאני". חלק מהמהלך הזה החל עם מנכ"ל משרד ממשלתי לשעבר שלפתע התגלה כי הוא שולט במאות מספרי מוניות שקיבלו קוי תחבורה ציבורית בלעדיים (זה סיציליה על אמת). ברמז לא מחייב אשלח אותך לבדוק ולברר מי מהעומדים בראש התמנון שנקרא "המינהלת" והיכן הוא עבד קודם לכן ומה דרש ולא קיבל ואיך חברת הבקרה מחוברת למינהלת ולמה לאחר הקמת צוות פנימי שיעמוד מול בקרי המינהלת דיווחים על חריגות בתפעול מתגלים כשיקריים מגמתיים ובדויים. אני יכול לרמוז לך גם מה עומד מאחורי חרם החרדים בירושלים ומי מימן את הפשקוילים,לא דאגה לציבור המשתמשים החרדים מניע את החרם אלא דבר הרבה יותר חומרי %%%%% (לא טעות הקלדה). עמית,הנר העומד לרגלי מבצעי המהלך אינו נר האמת,פרנסה שהייתה בידי כמה אלפי משפחות יוזמות ומקימות הועבר למספר חד ספרתי של משפחות ממון,הדיסאינפורמציה שמופצת ונועדה להכשיר את דעת הציבור לקראת "רפורמה ברוכה" הרבה נופלים בה כי אין הסבר סותר אחר מטעמים שאני לא מצליח להבין אותם. נכון לרגע זה טרם נחסכה אגורה אחת לממשלת ישראל עקב הרפורמה, היא פשוט עוברת לכיס אחר.
 

amit1270

New member
השינוי הוא לרעה ויש מקום בהחלט
לטריטוריאליות ואני אסביר,טריטוריאליות שאינה כפי שאתה מייחס ל"מונופול בנוסח סיציליה" אמורה להיות חיובית משום ההתמקצעות באיזור ההפעלה מבלי לפחד מחברה נוספת שתינגוס בהכנסותיך או מדרקוני משרד התחבורה/אוצר הלוטשים עיניים אך המציאות שונה ו"המונופול הסיציליאני" החבוט והנגזל מוחלף ב"מונופול כשר" אחר שבינו ובין כתיבת דברי ימי התחבורה במדינת ישראל אין ולא כלום ומניעי היוזמים למהלך הזה יוותרו בערפל עד לפתיחה בחקירה שתספר סוף סוף למהגגי ההגיגים מה האמת ומי הרוויח מהוצאת הקוים הסיטונאית מה"מונופול הסיציליאני". חלק מהמהלך הזה החל עם מנכ"ל משרד ממשלתי לשעבר שלפתע התגלה כי הוא שולט במאות מספרי מוניות שקיבלו קוי תחבורה ציבורית בלעדיים (זה סיציליה על אמת). ברמז לא מחייב אשלח אותך לבדוק ולברר מי מהעומדים בראש התמנון שנקרא "המינהלת" והיכן הוא עבד קודם לכן ומה דרש ולא קיבל ואיך חברת הבקרה מחוברת למינהלת ולמה לאחר הקמת צוות פנימי שיעמוד מול בקרי המינהלת דיווחים על חריגות בתפעול מתגלים כשיקריים מגמתיים ובדויים. אני יכול לרמוז לך גם מה עומד מאחורי חרם החרדים בירושלים ומי מימן את הפשקוילים,לא דאגה לציבור המשתמשים החרדים מניע את החרם אלא דבר הרבה יותר חומרי %%%%% (לא טעות הקלדה). עמית,הנר העומד לרגלי מבצעי המהלך אינו נר האמת,פרנסה שהייתה בידי כמה אלפי משפחות יוזמות ומקימות הועבר למספר חד ספרתי של משפחות ממון,הדיסאינפורמציה שמופצת ונועדה להכשיר את דעת הציבור לקראת "רפורמה ברוכה" הרבה נופלים בה כי אין הסבר סותר אחר מטעמים שאני לא מצליח להבין אותם. נכון לרגע זה טרם נחסכה אגורה אחת לממשלת ישראל עקב הרפורמה, היא פשוט עוברת לכיס אחר.
זיכיון בלתי מוגבל בזמן הוא לא מתקבל על הדעת
יש רק 2 אפשרויות להפעיל תח"צ בימינו: 1. זיכיון מוגבל בזמן עם רגולציה מצד רשות ממשלתית/מטרופולינית 2. הפעלה ע"י חברה ממשלתית/עירונית/מטרופולינית כמקובל במקומות רבים בעולם. חברה פרטית לא יכולה לקבל זיכיון בלתי מוגבל. זה מנוגד לכל כללי האתיקה.
 

אורי404

New member
זיכיון בלתי מוגבל בזמן הוא לא מתקבל על הדעת
יש רק 2 אפשרויות להפעיל תח"צ בימינו: 1. זיכיון מוגבל בזמן עם רגולציה מצד רשות ממשלתית/מטרופולינית 2. הפעלה ע"י חברה ממשלתית/עירונית/מטרופולינית כמקובל במקומות רבים בעולם. חברה פרטית לא יכולה לקבל זיכיון בלתי מוגבל. זה מנוגד לכל כללי האתיקה.
בפועל יש חברות עם זיכיון ארוך
למשל "סופרבוס" באשכול רמלה-לוד, "נתיב אקספרס" בנתניה-חדרה ונהריה-צפת, "קונקס" בקווים הפנימיים בטבריה וקווי אשדוד-תל אביב ו"קווים" בבקעת אונו. כל אלה פועלות כבר שנים רבות, למעלה משש שנים. לחלק מן אין שביעות רצון מצד ציבור הנוסעים ולמרות זאת, כפי הנראה הן ממשיכות וימשיכו לפעול.
 

amit1270

New member
בפועל יש חברות עם זיכיון ארוך
למשל "סופרבוס" באשכול רמלה-לוד, "נתיב אקספרס" בנתניה-חדרה ונהריה-צפת, "קונקס" בקווים הפנימיים בטבריה וקווי אשדוד-תל אביב ו"קווים" בבקעת אונו. כל אלה פועלות כבר שנים רבות, למעלה משש שנים. לחלק מן אין שביעות רצון מצד ציבור הנוסעים ולמרות זאת, כפי הנראה הן ממשיכות וימשיכו לפעול.
שש שנים זה עדיין לא 50-60 שנה
 

אורי404

New member
שש שנים זה עדיין לא 50-60 שנה
אכן עמית. אבל עדיין יש הבדלים
זה אמור להיות מכרז למספר שנים ולאחר מכן מכרז חדש. זה לא קרה ובחלק מן המקרים השירות רחוק מלהיות טוב. בכל מקרה בשנים האחרונות נלקחים מ"אגד" יותר ויותר אשכולות וקווים שונים. בחלק מן המקרים נעשו שיפורים. בחלק אחר לא ממש ואף גרוע מזאת.
 

amit1270

New member
אכן עמית. אבל עדיין יש הבדלים
זה אמור להיות מכרז למספר שנים ולאחר מכן מכרז חדש. זה לא קרה ובחלק מן המקרים השירות רחוק מלהיות טוב. בכל מקרה בשנים האחרונות נלקחים מ"אגד" יותר ויותר אשכולות וקווים שונים. בחלק מן המקרים נעשו שיפורים. בחלק אחר לא ממש ואף גרוע מזאת.
בשום מקום לא טענתי שהרפורמה פועלת נכון
ממש לא. אני גם חושב שאין מספיק רגולציה (ועוד כמה עניינים פעוטים כמו כרטוס משותף, מודיעין משותף וכד'). אבל הבעיות האלה עדיין לא מצדיקות חזרה לימי המונופול העליזים.
 

אורי404

New member
בשום מקום לא טענתי שהרפורמה פועלת נכון
ממש לא. אני גם חושב שאין מספיק רגולציה (ועוד כמה עניינים פעוטים כמו כרטוס משותף, מודיעין משותף וכד'). אבל הבעיות האלה עדיין לא מצדיקות חזרה לימי המונופול העליזים.
 

אוהד11

New member
שש שנים זה עדיין לא 50-60 שנה
שים לב, שהחברות עפיפי, לרבות שרותי אוטובוסים
מאוחדים, ו- GB פועלות כבר עשרות שנים, בדומה לאגד ולדן, הן פרטיות ואף אחד אינו מדבר על המונופול שלהן. גם הן קיבלו זכיון של משרד התחבורה ובשנים האחרונות עפיפי קיבל ללא מכרז קווים נוספים שהופעלו ע"י אגד. אמנם שתי החברות הללו הן קטנות יחסית, אך שליטתן היא על אזורים גדולים יחסית
 
שים לב, שהחברות עפיפי, לרבות שרותי אוטובוסים
מאוחדים, ו- GB פועלות כבר עשרות שנים, בדומה לאגד ולדן, הן פרטיות ואף אחד אינו מדבר על המונופול שלהן. גם הן קיבלו זכיון של משרד התחבורה ובשנים האחרונות עפיפי קיבל ללא מכרז קווים נוספים שהופעלו ע"י אגד. אמנם שתי החברות הללו הן קטנות יחסית, אך שליטתן היא על אזורים גדולים יחסית
למה אתה אומר שעפיפי קטן יחסית?
שמת לב פעם למיבנה החברות שבשליטתו? נצרת + שא"מ + נתיב אקספרס + קווים + עילית + אפיקים ומה עם יעקב "יענקל'ה" שחר? קווים + עילית + אפיקים והורן את ליבוביץ'? קווים + אפיקים + עילית צודק טייגר רויאל בטענתו שהכסף עובר למשפחות ממון השולטות בשוק התח"צ וההסעות הפרטיות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה