שמעתי שהוא מצויין..
ושהוא נותן סאונד חם, קרוב מאוד לאנלוגי. אבל... אין לו טפ טמפו! אם זה לא חשוב לך.. אז הוא מאוד מומלץ. בכלל אני ממליץ על הפדאלים שלהם.. יש לי את הרוט 66 ואני מרוצה ממנו עד הגג. מבחינתי, הפדאל דיליי הכי טוב הוא הפדאל שישמע כמה שיותר "אנלוגי", אבל שיהיה לו טפ טמפו, שזאת תכונה דיגיטלית לחלוטין. בשביל זה אני מחכה לקנות רפליקה.. המורה שלי שלח לויז'ואל סאונד מייל עם שאלה מתי הם הולכים להוציא איזה דיליי שישמע כמו ה H2O, אבל שיהיה לו טפ טמפ. הם אמרו שזה ממש קשה להגיע לדבר כזה, ושהם כרגע בשלבי פיתוח..