אם אתה לא צריך את הספרייה ה גרפית
לדוס של בורלנד, grhaphics.h, אני לא רואה טעם לעבוד עם Borland C++ לגרסת דוס (או נגזרותיו, שבינהן Turbo C++). אתה יכול להוריד את הרומפיילר שלהם, Borland C++ 5.5 חינם מהאתר שלהם. אין עורך טקסט, אבל חוץ מזה הוא עושה עבודה טובה (לפי מה שיצא לי לבדוק). הקוד שהוא מפיק, כברירת מחדל, הוא קוד C++ סטנדטרי, ואם אתה לא עושה שימוש בספריות קיניניות (ואין סיבה שתעשה כזה), הוא יקומפל על כל קומפיילר סטנדרטי. נדמה לי שיש שם גם אפשרות לקמפל את הקוד קקוד C סטנדרטי (class אינה מילת מפתח, לדוגמה) בנוסף, אפשר להוריד מהאתר שלהם את כל התיעוד הדרוש.