Turbo C

BMWE

New member
אני צריך סביבה דוסית.

ויש בעיה עם תוכנת Quick C של מיקרוסופט, לכן אני צריך Turbo C + Turbo assembler.
 

KKnDoIt

New member
אני מבין. אם אתה צריך קומפיילר

לאסמבלי, אז זה סיפור אחר.
 
למעלה