אחי, יש לך את זה
לא ציפיתם ממני, אה? אני ידוע בתור פנאט לגילמור ששם לב לכל שגיאה קטנה או חוסר פיל... אבל סך הכל אני חושב שהעברת את הסולו בצורה מצויינת, יש לך את הפיל ואתה עושה את המתיחה הקלאסית של גילמור - למתוח בצורה יציבה ואחרי כמה שניות לעשות ויבראטו - בצורה מעולה. יש כמה מקומות שעיצבנת אותי קצת, לדוגמה המתיחה הכפולה ב00:35, לא סיימת אותה יפה ולא היית אמור לפרוט שוב בסוף, אבל זה באמת לא ממש משנה, סך הכל יש לך את הפיל הנכון וזה מה שחשוב. כל הכבוד!