תבין משהו:
הגאולד זה לא רק "אפופיס"!!!! הגאולד זאת אמפריה של מאות מערכות שמש אשר בכל מערכת כזו,יש מין "אל" שנקרא אדון-מערכת,ישנם אדונים מערכת שהם ניטרלים,וישנם אדוני מערכת שהם יותר אכזרים מכל גזע שאני מכיר,אז כנראה אדון מערכת אכזר או טיפש במיוחד התקיף בטעות ספינת משא של האסגרד,בכל אופן כנראה שהאסגרד הולכים להכנס למלחמה כוללת כנגד כל אדוני המערכת{גם הניטרלים}-ותאמין לי שיש להם את הכוח! אגב אם אתם חושבים למה אנחנו כבר הרבה זמן לא שומעים על האסגרד אז זה בגלל שהם עסוקים פחות או יותר במלחמה משלהם{נגד עכבישי הברזל}זה נחשב לבין האויבים הכי מסוכנים,{זוכרים את הפרק עם העכבישים שמגיעים לכדור-הארץ ומשתלטים על צוללת רוסית..?}קיצר כל מה שעשוי ממתכת זה טוב עבורם{ויש המון ספינות מלחמה כאלה של האסגרד}אבל עכשיו המלחמה נגדם כבר בשלבי סיום משום שהאסגרד קיבלו "טכנולוגיה" חדישה מ כדור-הארץ{חחח,כמה שזה מצחיק,הם פי100 יותר מתוחכמים מאיתנו ואנו מספקים להם טכנולוגיה}הטכנולוגיה בעיקר מבוססת על קליעי ברזל{רובים,מקלעים וכו'...}אז זהו בעיקר. אגב מענין מה יהיה עם מועצת הטוליונים{הרי אחרי הכל יש להם תותחי-על שמסוגלים להשמיד ספינת אם תוך כמה שניות!}. אז קיצר מחכה לנו עונה מאוד מרתקת ומענינת=שווה מאוד לראות(כל יום שבת בשעה 17:00-ערוץ1)