STARGATE SG-1

vulcan20MM

New member
האמתי לא כל-כך נכון:

בסרט רואים בבירור כי הקימו בסיס מסביב לשער{מערכת חיוג וכוליי...}אם אני לא טועה רואים בסרט גם המון חיילים בתוך הבסיס... לכן אני חושב שבסרט כבר התחילו להיות יחידות של SG{אך עדיין לא פעילות כמו היום!}
 
למעלה