s a p i r 2 9 0 1
New member
חח שו אכסניה?
מה, את בטיול שנתי? זה צבא פגומה!!! מקלחות יש, לא בחדר. חמודה אני הייתי צכה לנקות ת'שירותים זרקתי את הזבל שהיה בפח היה שם גוש חרא. כן כן בתוך הפח!!!
מה, את בטיול שנתי? זה צבא פגומה!!! מקלחות יש, לא בחדר. חמודה אני הייתי צכה לנקות ת'שירותים זרקתי את הזבל שהיה בפח היה שם גוש חרא. כן כן בתוך הפח!!!