Rav-Kav Machine

מצב
הנושא נעול.

Juvy

New member
Rav-Kav Machine

Rav-Kav Machine
צולם אמש בחצות הליל, בבית הסטודנט של אוניברסיטת בן-גוריון.
יש סיכוי שהיא היחידה בבאר-שבע, נכון לרגע זה.
אבל טוב לראות שהן נעשות פחות ופחות נדירות.

(...מה אני עושה בחצות הליל באוניברסיטה? לאלוהי-המתמטיקה הפטרונים).
 

Juvy

New member
ועוד אחד-

Rav-Kav Machine
צולם אמש בחצות הליל, בבית הסטודנט של אוניברסיטת בן-גוריון.
יש סיכוי שהיא היחידה בבאר-שבע, נכון לרגע זה.
אבל טוב לראות שהן נעשות פחות ופחות נדירות.

(...מה אני עושה בחצות הליל באוניברסיטה? לאלוהי-המתמטיקה הפטרונים).
ועוד אחד-
 
יפה! בדקת והיא עובדת?

Rav-Kav Machine
צולם אמש בחצות הליל, בבית הסטודנט של אוניברסיטת בן-גוריון.
יש סיכוי שהיא היחידה בבאר-שבע, נכון לרגע זה.
אבל טוב לראות שהן נעשות פחות ופחות נדירות.

(...מה אני עושה בחצות הליל באוניברסיטה? לאלוהי-המתמטיקה הפטרונים).
יפה! בדקת והיא עובדת?
 
עמדות טעינה גם בבני ברק!

Rav-Kav Machine
צולם אמש בחצות הליל, בבית הסטודנט של אוניברסיטת בן-גוריון.
יש סיכוי שהיא היחידה בבאר-שבע, נכון לרגע זה.
אבל טוב לראות שהן נעשות פחות ופחות נדירות.

(...מה אני עושה בחצות הליל באוניברסיטה? לאלוהי-המתמטיקה הפטרונים).
עמדות טעינה גם בבני ברק!
כשחלפתי היום ברחוב רבי עקיבא, עסקו שם בהכנת תשתית חשמל בתחנות האוטובוסים, לקראת הצבת מכשירי טעינת רב קו.
 

amitk83

New member
עדין לא

למיטב ידיעתי העמדות של המטרונית
עדיין לא פעילות ולא ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה.
עדין לא
בתור מי שעובד בבניית מערכת הבקרה על המפעיל של המטרונית עדין אין מערכות כרטוס שעובדות.
 

25306yosef

New member
כל הטוען את כרטיס הרב-קו,

עמדות טעינה גם בבני ברק!
כשחלפתי היום ברחוב רבי עקיבא, עסקו שם בהכנת תשתית חשמל בתחנות האוטובוסים, לקראת הצבת מכשירי טעינת רב קו.
כל הטוען את כרטיס הרב-קו,
שם את כספו על קרן הצבי!

הפיתרון צריך להיות מכונות אוטומטיות (ו/או קופות מאוישות) לצורך מכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל ובכרמלית בחיפה. כמו כן, יש גם לאפשר רכישת כרטיסי נסיעה ברשתות השיווק ולהנהיג כירטוס ארצי אחיד* בכל הארץ כפי שהיה בקואופרטיב אגד לפני הרפורמה.

ביאור:

* - כירטוס ארצי אחיד - הכוונה היא לכרטיס נסיעה שיאפשר נסיעה חופשית וללא כל הגבלה בכל קווי האוטובוס בכל הארץ וללא יוצא מן הכלל בהתאם לקוד המחיר, כפי שהיה בקואופרטיב אגד לפני הרפורמה. ולרבות אפשרות נסיעה בקטע שבו יש מחיר נמוך, בכרטיס נסיעה עם מחיר גבוה יותר.
 

Juvy

New member
שים לב-

כל הטוען את כרטיס הרב-קו,
שם את כספו על קרן הצבי!

הפיתרון צריך להיות מכונות אוטומטיות (ו/או קופות מאוישות) לצורך מכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל ובכרמלית בחיפה. כמו כן, יש גם לאפשר רכישת כרטיסי נסיעה ברשתות השיווק ולהנהיג כירטוס ארצי אחיד* בכל הארץ כפי שהיה בקואופרטיב אגד לפני הרפורמה.

ביאור:

* - כירטוס ארצי אחיד - הכוונה היא לכרטיס נסיעה שיאפשר נסיעה חופשית וללא כל הגבלה בכל קווי האוטובוס בכל הארץ וללא יוצא מן הכלל בהתאם לקוד המחיר, כפי שהיה בקואופרטיב אגד לפני הרפורמה. ולרבות אפשרות נסיעה בקטע שבו יש מחיר נמוך, בכרטיס נסיעה עם מחיר גבוה יותר.
שים לב-
שבמכונה יש אפשרות לרכישת כרטיס נייר.
אם-כי נראה שהיא מושבתת. מקווה שתהיה זמינה בהמשך.
 
יוסף פוסל את המכונה כי היא מקבלת רק מזומן

שים לב-
שבמכונה יש אפשרות לרכישת כרטיס נייר.
אם-כי נראה שהיא מושבתת. מקווה שתהיה זמינה בהמשך.
יוסף פוסל את המכונה כי היא מקבלת רק מזומן
וכמובן אפשרות כרטיסי הניר הקדושים לא פעילה.
 

25306yosef

New member
אכן כן,

יוסף פוסל את המכונה כי היא מקבלת רק מזומן
וכמובן אפשרות כרטיסי הניר הקדושים לא פעילה.
אכן כן,
לגבי קדושתם של כרטיסי הנייר, אני חושב שהבנת היטב את היתרון שלהם שלא קיים בכרטיס הרב-קו.

ולאלה שאולי עדיין לא הבינו את היתרון, אני אחזור ואדגיש שכרטיס נסיעה מנייר הוא למעשה מסמך משפטי המוכיח שהמחזיק בו שילם כבר עבור הנסיעה ולכן כעת הוא זכאי לנסיעה בחינם!

כרטיס הרב-קו איננו מסמך משפטי ולנוסע המחזיק בו אין כל אפשרות להוכיח דבר וזהו אחד החסרונות הגדולים ביותר של כרטיס הרב-קו.
 
לא נכון, אתה יכול לקבל קבלה.

אכן כן,
לגבי קדושתם של כרטיסי הנייר, אני חושב שהבנת היטב את היתרון שלהם שלא קיים בכרטיס הרב-קו.

ולאלה שאולי עדיין לא הבינו את היתרון, אני אחזור ואדגיש שכרטיס נסיעה מנייר הוא למעשה מסמך משפטי המוכיח שהמחזיק בו שילם כבר עבור הנסיעה ולכן כעת הוא זכאי לנסיעה בחינם!

כרטיס הרב-קו איננו מסמך משפטי ולנוסע המחזיק בו אין כל אפשרות להוכיח דבר וזהו אחד החסרונות הגדולים ביותר של כרטיס הרב-קו.
לא נכון, אתה יכול לקבל קבלה.
כשאני מטעין את הרב קו אני מבקש מהפקידה קבלה מודפסת, על הקבלה מודפס מספר כרטיס הרב קו וזוהי הוכחה לתשלום שנמצאת אצלך.
 

25306yosef

New member
קבלה איננה יכולה לשמש כאסמכתא משפטית

לא נכון, אתה יכול לקבל קבלה.
כשאני מטעין את הרב קו אני מבקש מהפקידה קבלה מודפסת, על הקבלה מודפס מספר כרטיס הרב קו וזוהי הוכחה לתשלום שנמצאת אצלך.
קבלה איננה יכולה לשמש כאסמכתא משפטית
לכך שיש נסיעות / כסף בכרטיס הרב-קו, אלא אם כן מדובר בחופשי חודשי (וגם לגבי חופשי חודשי אני לא בטוח...).

כפי שאתה כותב וטוען, אני יכול להטעין את כרטיס הרב-קו שלי ב-X ש"ח ו/או ב-X כרטיסיות שונות, ולנסוע להנאתי ברחבי ישראל. לאחר כמה שעות של נסיעות בינעירוניות ברחבי ישראל כאשר יתרוקן לי כרטיס הרב קו, אני אומר לנהג שהכרטיס פגום ויראה לנהג את הקבלה מלפני כ-11 שעות.............

האם נראה לך הגיוני שקבלה יכולה לשמש כהוכחה לכך שכרטיס הרב-קו טעון בכסף / תקין / תקף במקרה ומדובר בכרטיסיות ו/או בערך צבור ???

האם לא הצלחת עדיין להבין את ההגיון מדוע ולמה על הנוסע לשלם במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו ?

האפשרות שהנוסע ניצל את מלוא היתרה בכרטיסו היא בדיוק הסיבה לכך שקבלה איננה יכולה לשמש כאסמכתא לכך שהכרטיס טעון / תקף / תקין. ואם אולי יש איזה ערך לקבלה, אז זה כאמור רק במקרה של חופשי חודשי, ושוב, אולי, אני לא בטוח.
 
הרי לך אין רב-קו, אז כיצד אתה בקיא כל כך במה

קבלה איננה יכולה לשמש כאסמכתא משפטית
לכך שיש נסיעות / כסף בכרטיס הרב-קו, אלא אם כן מדובר בחופשי חודשי (וגם לגבי חופשי חודשי אני לא בטוח...).

כפי שאתה כותב וטוען, אני יכול להטעין את כרטיס הרב-קו שלי ב-X ש"ח ו/או ב-X כרטיסיות שונות, ולנסוע להנאתי ברחבי ישראל. לאחר כמה שעות של נסיעות בינעירוניות ברחבי ישראל כאשר יתרוקן לי כרטיס הרב קו, אני אומר לנהג שהכרטיס פגום ויראה לנהג את הקבלה מלפני כ-11 שעות.............

האם נראה לך הגיוני שקבלה יכולה לשמש כהוכחה לכך שכרטיס הרב-קו טעון בכסף / תקין / תקף במקרה ומדובר בכרטיסיות ו/או בערך צבור ???

האם לא הצלחת עדיין להבין את ההגיון מדוע ולמה על הנוסע לשלם במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו ?

האפשרות שהנוסע ניצל את מלוא היתרה בכרטיסו היא בדיוק הסיבה לכך שקבלה איננה יכולה לשמש כאסמכתא לכך שהכרטיס טעון / תקף / תקין. ואם אולי יש איזה ערך לקבלה, אז זה כאמור רק במקרה של חופשי חודשי, ושוב, אולי, אני לא בטוח.
הרי לך אין רב-קו, אז כיצד אתה בקיא כל כך במה
שקורה כשיש תקלה בכרטיס הרב-קו?
אני משתמש כבר יותר משלוש שנים בכרטיס רב-קו ומעולם לא נתקלתי בשום דבר ממה שאתה מתאר.
ואם יש תקלה שצריך לשלם בעקבותיה, ברוב המקרים ניתן לקבל את הכסף חזרה מאוחר יותר.
אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור - השימוש בכרטיס הרב-קו הולך ומתרחב וימשיך להתרחב ומי שיסרב להשתמש בו ישלם יותר, לעיתים הרבה יותר, על שימוש בכרטיסי נסיעה בודדים בלבד, ללא מעברים חופשיים וללא הנחות.
בעבר כתבתי לך שגם ברכבת השימוש ברב-קו ילך ויתרחב והנה כיום יש סוגי כרטיסים שגם ברכבת ניתן לרכוש רק באמצעות טעינה לרב-קו.
לא ירחק היום שגם בכרמלית זה יהיה כך.
 

25306yosef

New member
מספיק לקרוא את התלונות של הגולשים המזדמנים

הרי לך אין רב-קו, אז כיצד אתה בקיא כל כך במה
שקורה כשיש תקלה בכרטיס הרב-קו?
אני משתמש כבר יותר משלוש שנים בכרטיס רב-קו ומעולם לא נתקלתי בשום דבר ממה שאתה מתאר.
ואם יש תקלה שצריך לשלם בעקבותיה, ברוב המקרים ניתן לקבל את הכסף חזרה מאוחר יותר.
אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור - השימוש בכרטיס הרב-קו הולך ומתרחב וימשיך להתרחב ומי שיסרב להשתמש בו ישלם יותר, לעיתים הרבה יותר, על שימוש בכרטיסי נסיעה בודדים בלבד, ללא מעברים חופשיים וללא הנחות.
בעבר כתבתי לך שגם ברכבת השימוש ברב-קו ילך ויתרחב והנה כיום יש סוגי כרטיסים שגם ברכבת ניתן לרכוש רק באמצעות טעינה לרב-קו.
לא ירחק היום שגם בכרמלית זה יהיה כך.
מספיק לקרוא את התלונות של הגולשים המזדמנים
בפורום על מנת לדעת איזה תקלות עלולות להיות בכרטיס הרב-קו, איזה תקלות אפשר לספוג ולבלוע ואיזה לא.

האפשרות שאולי אתקע באיזה מקום רק בגלל תקלה בכרטיס הרב-קו, היא מסוג התקלות שאני לא מוכן לחוות בשום פנים ואופן.

ובהחלט אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ולהחזיר את כל קווי האוטובוס בכל הארץ לקואופרטיב אגד ולהחזיר לשימוש את כרטיסי הנסיעה המעולים והמשובחים מנייר.

ולגבי טענתך: "...ברוב המקרים ניתן לקבל את הכסף חזרה מאוחר יותר..."

טענה זו איננה נכונה מכיוון שעל מנת לקבל את הכסף בחזרה יש להגיע במיוחד אל עמדות השירות ולשלם עבור הנסיעות אליהם וחזרה סכום הגבוה בדרך כלל מהסכום שניתן להזדכות בו. ועוד לא אמרתי מילה אחת על הזמן המבוזבז בלהגיע במיוחד אל עמדות השירות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה