ועוד אחד-Rav-Kav Machine
צולם אמש בחצות הליל, בבית הסטודנט של אוניברסיטת בן-גוריון.
יש סיכוי שהיא היחידה בבאר-שבע, נכון לרגע זה.
אבל טוב לראות שהן נעשות פחות ופחות נדירות.
(...מה אני עושה בחצות הליל באוניברסיטה? לאלוהי-המתמטיקה הפטרונים).
יפה! בדקת והיא עובדת?Rav-Kav Machine
צולם אמש בחצות הליל, בבית הסטודנט של אוניברסיטת בן-גוריון.
יש סיכוי שהיא היחידה בבאר-שבע, נכון לרגע זה.
אבל טוב לראות שהן נעשות פחות ופחות נדירות.
(...מה אני עושה בחצות הליל באוניברסיטה? לאלוהי-המתמטיקה הפטרונים).
אתמול לא עבדה, אבל עוד היתה מכוסה בניילונים.יפה! בדקת והיא עובדת?
עמדות טעינה גם בבני ברק!Rav-Kav Machine
צולם אמש בחצות הליל, בבית הסטודנט של אוניברסיטת בן-גוריון.
יש סיכוי שהיא היחידה בבאר-שבע, נכון לרגע זה.
אבל טוב לראות שהן נעשות פחות ופחות נדירות.
(...מה אני עושה בחצות הליל באוניברסיטה? לאלוהי-המתמטיקה הפטרונים).
יש ברמת גן או בחיפה?עמדות טעינה גם בבני ברק!
כשחלפתי היום ברחוב רבי עקיבא, עסקו שם בהכנת תשתית חשמל בתחנות האוטובוסים, לקראת הצבת מכשירי טעינת רב קו.
בחיפה יש עמדות של המטרוניתיש ברמת גן או בחיפה?
?
למיטב ידיעתי העמדות של המטרוניתבחיפה יש עמדות של המטרונית
עדין לאלמיטב ידיעתי העמדות של המטרונית
עדיין לא פעילות ולא ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה.
מדהיםעדין לא
בתור מי שעובד בבניית מערכת הבקרה על המפעיל של המטרונית עדין אין מערכות כרטוס שעובדות.
כל הטוען את כרטיס הרב-קו,עמדות טעינה גם בבני ברק!
כשחלפתי היום ברחוב רבי עקיבא, עסקו שם בהכנת תשתית חשמל בתחנות האוטובוסים, לקראת הצבת מכשירי טעינת רב קו.
שים לב-כל הטוען את כרטיס הרב-קו,
שם את כספו על קרן הצבי!
הפיתרון צריך להיות מכונות אוטומטיות (ו/או קופות מאוישות) לצורך מכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל ובכרמלית בחיפה. כמו כן, יש גם לאפשר רכישת כרטיסי נסיעה ברשתות השיווק ולהנהיג כירטוס ארצי אחיד* בכל הארץ כפי שהיה בקואופרטיב אגד לפני הרפורמה.
ביאור:
* - כירטוס ארצי אחיד - הכוונה היא לכרטיס נסיעה שיאפשר נסיעה חופשית וללא כל הגבלה בכל קווי האוטובוס בכל הארץ וללא יוצא מן הכלל בהתאם לקוד המחיר, כפי שהיה בקואופרטיב אגד לפני הרפורמה. ולרבות אפשרות נסיעה בקטע שבו יש מחיר נמוך, בכרטיס נסיעה עם מחיר גבוה יותר.
יוסף פוסל את המכונה כי היא מקבלת רק מזומןשים לב-
שבמכונה יש אפשרות לרכישת כרטיס נייר.
אם-כי נראה שהיא מושבתת. מקווה שתהיה זמינה בהמשך.
1. הוא טרול. 2. המכונה מקבלת אשראייוסף פוסל את המכונה כי היא מקבלת רק מזומן
וכמובן אפשרות כרטיסי הניר הקדושים לא פעילה.
יוסף פוסל את המכונה כי היא מקבלת רק מזומן
וכמובן אפשרות כרטיסי הניר הקדושים לא פעילה.
לא נכון, אתה יכול לקבל קבלה.אכן כן,
לגבי קדושתם של כרטיסי הנייר, אני חושב שהבנת היטב את היתרון שלהם שלא קיים בכרטיס הרב-קו.
ולאלה שאולי עדיין לא הבינו את היתרון, אני אחזור ואדגיש שכרטיס נסיעה מנייר הוא למעשה מסמך משפטי המוכיח שהמחזיק בו שילם כבר עבור הנסיעה ולכן כעת הוא זכאי לנסיעה בחינם!
כרטיס הרב-קו איננו מסמך משפטי ולנוסע המחזיק בו אין כל אפשרות להוכיח דבר וזהו אחד החסרונות הגדולים ביותר של כרטיס הרב-קו.
קבלה איננה יכולה לשמש כאסמכתא משפטיתלא נכון, אתה יכול לקבל קבלה.
כשאני מטעין את הרב קו אני מבקש מהפקידה קבלה מודפסת, על הקבלה מודפס מספר כרטיס הרב קו וזוהי הוכחה לתשלום שנמצאת אצלך.
הרי לך אין רב-קו, אז כיצד אתה בקיא כל כך במהקבלה איננה יכולה לשמש כאסמכתא משפטית
לכך שיש נסיעות / כסף בכרטיס הרב-קו, אלא אם כן מדובר בחופשי חודשי (וגם לגבי חופשי חודשי אני לא בטוח...).
כפי שאתה כותב וטוען, אני יכול להטעין את כרטיס הרב-קו שלי ב-X ש"ח ו/או ב-X כרטיסיות שונות, ולנסוע להנאתי ברחבי ישראל. לאחר כמה שעות של נסיעות בינעירוניות ברחבי ישראל כאשר יתרוקן לי כרטיס הרב קו, אני אומר לנהג שהכרטיס פגום ויראה לנהג את הקבלה מלפני כ-11 שעות.............
האם נראה לך הגיוני שקבלה יכולה לשמש כהוכחה לכך שכרטיס הרב-קו טעון בכסף / תקין / תקף במקרה ומדובר בכרטיסיות ו/או בערך צבור ???
האם לא הצלחת עדיין להבין את ההגיון מדוע ולמה על הנוסע לשלם במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו ?
האפשרות שהנוסע ניצל את מלוא היתרה בכרטיסו היא בדיוק הסיבה לכך שקבלה איננה יכולה לשמש כאסמכתא לכך שהכרטיס טעון / תקף / תקין. ואם אולי יש איזה ערך לקבלה, אז זה כאמור רק במקרה של חופשי חודשי, ושוב, אולי, אני לא בטוח.
מספיק לקרוא את התלונות של הגולשים המזדמניםהרי לך אין רב-קו, אז כיצד אתה בקיא כל כך במה
שקורה כשיש תקלה בכרטיס הרב-קו?
אני משתמש כבר יותר משלוש שנים בכרטיס רב-קו ומעולם לא נתקלתי בשום דבר ממה שאתה מתאר.
ואם יש תקלה שצריך לשלם בעקבותיה, ברוב המקרים ניתן לקבל את הכסף חזרה מאוחר יותר.
אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור - השימוש בכרטיס הרב-קו הולך ומתרחב וימשיך להתרחב ומי שיסרב להשתמש בו ישלם יותר, לעיתים הרבה יותר, על שימוש בכרטיסי נסיעה בודדים בלבד, ללא מעברים חופשיים וללא הנחות.
בעבר כתבתי לך שגם ברכבת השימוש ברב-קו ילך ויתרחב והנה כיום יש סוגי כרטיסים שגם ברכבת ניתן לרכוש רק באמצעות טעינה לרב-קו.
לא ירחק היום שגם בכרמלית זה יהיה כך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.