אנשים זה לא אתה, ולא אני
שלום טעמם של אנשים שונה. ולא הייתי רץ לקבל החלטה עבור עצמי, על סמך העדפות של אחרים. כבר שמעתי אנשים מתלהבים מצליל, שעבורי לא היה איכותי כלל, או פוסלים דברים שממש אהבתי. לטובת ההשוואה, אם המיסטראל נראים כמו ה-B&W, ומתומחרים 1/4, ראוי להשוות אותם ל-B&W. לפחות התרשמתי, שאתה חובב את הסאונד של ה-802D ומחפש להם תחליף זול אך איכותי. מה שאני חוזר ואומר, לך תקשיב להם, לפני שאתה מייצר פה שרשור גדול. הרי זה תמיד עניין של טעם אישי, ושם יכולים להיות הפתעות. מה שעבור אחד נשמע טוב, לא נשמע טוב עבור אחר. ובסרט הזה הייתי הרבה פעמים. אני יכול להגיד לך, שגם מה-FAT LADY של מורל (רמקול ב-18K$) לא נפלתי. הוא נשמע נחמד אבל לא מקביל לסופיה למשל (באותו מחיר).
שלום טעמם של אנשים שונה. ולא הייתי רץ לקבל החלטה עבור עצמי, על סמך העדפות של אחרים. כבר שמעתי אנשים מתלהבים מצליל, שעבורי לא היה איכותי כלל, או פוסלים דברים שממש אהבתי. לטובת ההשוואה, אם המיסטראל נראים כמו ה-B&W, ומתומחרים 1/4, ראוי להשוות אותם ל-B&W. לפחות התרשמתי, שאתה חובב את הסאונד של ה-802D ומחפש להם תחליף זול אך איכותי. מה שאני חוזר ואומר, לך תקשיב להם, לפני שאתה מייצר פה שרשור גדול. הרי זה תמיד עניין של טעם אישי, ושם יכולים להיות הפתעות. מה שעבור אחד נשמע טוב, לא נשמע טוב עבור אחר. ובסרט הזה הייתי הרבה פעמים. אני יכול להגיד לך, שגם מה-FAT LADY של מורל (רמקול ב-18K$) לא נפלתי. הוא נשמע נחמד אבל לא מקביל לסופיה למשל (באותו מחיר).