MISTRAL SAG-350 vs B&W 802D???
שלום לכולם, חדש פה יחסית. נתקלתי במקרה בחברת MISTRAL באתר של ברוך (BG SOUND). ראיתי שהם ניראים חיצונת במפתיע כמעט זהה לחלוטין כמו B&W סדרה 800 היקרה, אפילו לוק אפשר לומר בדיוק. ראיתי את מחירם אצל היבואן, שיפשפתי עיניים ושוב פעם הסתכלתי, בקיצור הייתי המום מהמחיר ה"הזוי" שהוא נמכר. במיוחד ממחירו של ה-SAG350 שבאופן מפתיע ניראה זהה ל-B&W 802D שנמכר באיזור ה-80,000 ש"ח וצפונה פה בארץ. לאחר קריאה של כמה מאמרים ברשת הבנתי שמדובר פה על רמקול שמתעלה על רמקולים שהם בתג מחיר של פי4 ויותר ממנו. ועוד יש הטוענים שהוא טוב למשל מה-802 האם זה הגיוני והאם באמת מדובר על רמקול כזה משובח עם מחיר כ"כ שפוי ו-הזוי??? אני מחפש האמת רמקול עד 20K (חדש כמובן!!) חשוב לי: א רזולוציה (ירידה לפרטי פרטים) ב. עדינות (אני אוהב סאונד רך ומעודן) ג. משקל (של הסאונד) ד. שקיפות, עומק ותלת מימד. ה. לוק (לרא פחות חשוב). תודה לכולם
שלום לכולם, חדש פה יחסית. נתקלתי במקרה בחברת MISTRAL באתר של ברוך (BG SOUND). ראיתי שהם ניראים חיצונת במפתיע כמעט זהה לחלוטין כמו B&W סדרה 800 היקרה, אפילו לוק אפשר לומר בדיוק. ראיתי את מחירם אצל היבואן, שיפשפתי עיניים ושוב פעם הסתכלתי, בקיצור הייתי המום מהמחיר ה"הזוי" שהוא נמכר. במיוחד ממחירו של ה-SAG350 שבאופן מפתיע ניראה זהה ל-B&W 802D שנמכר באיזור ה-80,000 ש"ח וצפונה פה בארץ. לאחר קריאה של כמה מאמרים ברשת הבנתי שמדובר פה על רמקול שמתעלה על רמקולים שהם בתג מחיר של פי4 ויותר ממנו. ועוד יש הטוענים שהוא טוב למשל מה-802 האם זה הגיוני והאם באמת מדובר על רמקול כזה משובח עם מחיר כ"כ שפוי ו-הזוי??? אני מחפש האמת רמקול עד 20K (חדש כמובן!!) חשוב לי: א רזולוציה (ירידה לפרטי פרטים) ב. עדינות (אני אוהב סאונד רך ומעודן) ג. משקל (של הסאונד) ד. שקיפות, עומק ותלת מימד. ה. לוק (לרא פחות חשוב). תודה לכולם