שאלה
שלום לאור הדיון שלנו (שלך ושלי) לאור חשיפתו של רונן, ולאור התגובות שלך, אז לא רק ששמעת את המיסטראל 350, אלה היו לך כאילו. האם זה נכון? כי אז, ראוי שתסביר מה פשר השרשור, ועל מה יצא קצפך... זה לא שהשתמשת בניק של זוגתך לגלוש בפורום, במקום בשלך (שאני מניח ניתן להסביר, אם כי עדין תמוהה).