MISTRAL SAG-350 vs B&W 802D???

steve2

New member
שקרן יואב, אתה רומה שאני אחשוף את רשימת

השקרים שלך יואב, לא כדאי... חרטטן, הצחקת אותי...שנינונ יודעים מי מבין באמת ומי לא... אתה מצחיק!!!
 

י.לוי

New member
ועוד איזה שקרן אחד הגדולים שקמו בפורומים שלנו

תלת פרצופי חרטטן קשקשן אני לא רוצה להעלות לפה העתקים של כל הדו שיח בינינו במסרים ,,כי זה נראה לי לא הוגן כלפי הפורום. רק תהיה בטוח, שכל מי שאתה מכיר וחושב שאתה מכיר ,ראה וקרא מילה במילה ממה שכתבת והתוצאות,, כאמור, לא מאחרות להגיע..
. יאללה לך תגבה עוד כמה שקלים על כיול "מקצועי" לפי האוזן . אולי בסופו של תהליך תצליח לרכוש את ה 802 האמיתיים ולא את הכאילו שפרסמת/רכשת. רק למען ההגינות לא שמעתי את הכאילו ואולי הם באמת טובים. אבל אין קשר בין זה לבין החירטוטים/שקרים שלך. קבל עצה קטנה ,ילדון שכמוך. שב עם עצמך לבד בבית, תנתח את ההתנהגות שלך בחודשים שלושה האחרונים ואולי תגיע למסקנות מרחיקות לכת, שבעזרתן תצליח לחזור לפסים, כי כרגע אתה בסחרור קטלני.
בהצלחה ילד.
 

steve2

New member
שאפרסם את הודעותייך על כמה זה חסר שדרה

כמה ההוא לא מבין כלום, וכמה זה גידוף כזה ואחר... יואב נמאסת!! לך למרתף שלך ותסתגר שם... לא רוצים אותך!!
 

miromiro

New member
"לא רוצים אותך!!" ??? בשם מי אתה מדבר?

איתי,למה אתה מזיק לעצמך ועוד עם ניק בו מופיע שמך,עיסוקך ומספרי הטלפון שלך? מי שיתלבט לגביך עלול להגיע לכאן דרך גוגל ולברוח ממך מהר יותר מהמהירות בה אתה אמור לברוח מפה, אפילו באופן זמני. לא חבל?
 

steve2

New member
miromiro היקר

במה אני מזיק לעצמי - שאני רוצה לחשוף אמתיתות למינהם... ,לא רוצה להכנס לזה כי זה לא לרמה שלי, אם כל הכבוד. כל מי שמכיר אותי ולמד להכרני יודע וסומך עלי בעיניים עצומות ומעריך אותי ואת פועלי, את ניסיוני ואת עמדתי עד מאוד...
 

miromiro

New member
כמו שזה נראה,אתה מאד רוצה להכנס לזה-

לא רוצה? אז למה אתה ממשיך להגיב ולאיים? אני את דעתי כתבתי. לא רצית לחשוף שום אמיתות זה נכפה עליך ולכן אתה מגיב כמו שאתה מגיב ועם הרבה מאד התרגשות,זה ניכר בתוכן ובצורה של ההודעות שלך. אני לא צד בעניין,רק את דעתי הבעתי-אז אולי עכשיו אני כן(?!) מממ יאללה ביי מירו
 

steve2

New member
מירו לא באתי חלילה אליך בטענות...

מה שיש ביני לבין יואב זה סיפור ארוך שהוא התחיל א מזמן.... בגלל שלא פעלתי ע"פ מה שהוא חושב. לא אכנס לזה... יואב התחיל פה עם גידופים למינהם, אז החלטתי לא לשתוק ולהתחיל לפתוח את פי מה ששמרתי לא מעט באופן סגור... מירו שיהיה שבת שלום אין לי מלחמה עם אף אחד חלילה ולהפך... אבל אם מישהו מתחיל כך אך שהוא התחיל - אני אסיים...
 
שאלה

שלום לאור הדיון שלנו (שלך ושלי) לאור חשיפתו של רונן, ולאור התגובות שלך, אז לא רק ששמעת את המיסטראל 350, אלה היו לך כאילו. האם זה נכון? כי אז, ראוי שתסביר מה פשר השרשור, ועל מה יצא קצפך... זה לא שהשתמשת בניק של זוגתך לגלוש בפורום, במקום בשלך (שאני מניח ניתן להסביר, אם כי עדין תמוהה).
 

steve2

New member
dts כדאי שתרגיע!!

לא באתי אליך אף פעם בשמות, אז על תפנה אליי... שבת שלום!
 

רונן ס

New member
בכבוד

אתה מוזמן להתחיל בשרשור חדש, מבטיח להצטרף. יהיה נחמד גם לתת ולקבל פידבקים על סרטים שהומלצו פה בעבר, אם נצפו.
 
למעלה