Interview Me...

Interview Me...../images/Emo70.gif ../images/Emo3.gif

משחק חדש שבקרוב מאד יעלה בפורום.
קיבל את אישור כוח השלוש.
ישנה רשימת דמויות. כל פורומיסט יבחר דמות אחת מתוך הרשימה והוא ייצג את הדמות.
בשרשור מיוחד שיפתח לצרוך המשחק - שאר חברי הפורום ישאלו את הדמות שאלות והפורומיסט יענה על שאלותיהם של חברי הפורום - כשהוא מתחקה אחרי הדמות אותה הוא מגלם. משעשע לחלוטין.
השאלות יכולות להיות על העלילה שהתרחשה בששת הספרים האחרונים, או לחלופין על חייו הפרטיים של דמות כלשהי. השאלות והתשובות הינם פרי-דמיונם של חברי-הפורום, ולכן אין לקבלם כחלק מעלילת הספרים.
[הייתי חייב
.] לדוג'... חבר פורום בחר לגלם את האגריד. שאלה: "מתי פעם אחרונה התקלחת, האגריד?
" האגריד: "אממ, נראלי פה לפני... חודשיים... אם אנ'לא טועה." רשימת הדמויות תעלה בתגובה להודעה זו. את הבחירה שלכם יש לכתוב ע"ג השרשור, כדי ששאר חברי הפורום ידעו שהדמות תפוסה. כל חבר פורום יגלם את הדמות שיבחר עד לסיום קפיצת השרשור, משמע: 72 שעות ממועד פתיחת שרשור הריאיון לדמות. לצורך התחלה, אני אגלם בריאיון הראשון את הדמות "אברפורת' דמבלדור". רשימת הדמויות לעת עתה מצומצמת, אך כשיתגלה שישנו ביקוש למשחק - רשימת דמויות נוספת תעלה לפורום.
כל הקודם זוכה
בברכה, אבי והמנהלות.
 
רשימת הדמויות. ../images/Emo140.gif

אברפורת' דמבלדור [תפוס
]. אלבוס דמבלדור. פרופ' מקגונגל. פרופ' סנייפ. פרופ' קווריל. לסטריינג' בלטריקס. סיריוס בלק. פרד/ג'ורג' וויזלי. רמוס לופין. אנדרומדה טונקס. הארי פוטר, לורד וולדמורט, רון וויזלי, והרמיוני גריינג'ר. דמויות אלה לא ישתתפו במשחק.
כל הקודם זוכה
 
../images/Emo127.gif לכולם עד כה.

סדר העליה למשחק יתקיים ע"פ סדר התגובות שלכם. אבי. שרי. סיריוס-בלק [יש לך שם?!
] לב. אודי. וחמי. נותרו 4 מקומות לסגירת הסיבוב הראשון של המשחק. בתום שיוך חברי הפורום לדמויות - המשחק יתחיל.
כאמור, דמות תרואיין עד 72 שעות [עד תום קפיצת שרשור המשחק].
 

אלאסטור

New member
תפסתי!!!

שאלה ראשונה לאברפורת` דמבלדור, וואט דה הל עשית עם העיזים שנעצרת בגללם?... שאלה מביכה הא?.. |צחוק שטני| פשוט שאלו את רולינג את השאלה הזאת, והיא אמרה שאפילו היא לא יודעת... כשפים מגונים.. יאם.. |מלקק שפתיים|
 

mjlk

New member
דרור!!../images/Emo99.gif

אני מתה עליך! לא בחרתי סיריוס רק כדי להפתיע פה טיפה את האנשים .. חוצמזה - אנא ייצג את מושא הערצתנו בגאווה!
 

the ror

New member
חח, תודה. ובאמת הצלחת להפתיע אותי..

וכמובן שאשתדל לייצגו בגאווה...
 

mjlk

New member
../images/Emo9.gif אני סומכת עליך ../images/Emo3.gif../images/Emo45.gif

 
למעלה