Looking4CoolName
New member
Interview Me...../images/Emo70.gif ../images/Emo3.gif
משחק חדש שבקרוב מאד יעלה בפורום.
קיבל את אישור כוח השלוש.
ישנה רשימת דמויות. כל פורומיסט יבחר דמות אחת מתוך הרשימה והוא ייצג את הדמות.
בשרשור מיוחד שיפתח לצרוך המשחק - שאר חברי הפורום ישאלו את הדמות שאלות והפורומיסט יענה על שאלותיהם של חברי הפורום - כשהוא מתחקה אחרי הדמות אותה הוא מגלם. משעשע לחלוטין.
השאלות יכולות להיות על העלילה שהתרחשה בששת הספרים האחרונים, או לחלופין על חייו הפרטיים של דמות כלשהי. השאלות והתשובות הינם פרי-דמיונם של חברי-הפורום, ולכן אין לקבלם כחלק מעלילת הספרים.
[הייתי חייב
.] לדוג'... חבר פורום בחר לגלם את האגריד. שאלה: "מתי פעם אחרונה התקלחת, האגריד?
" האגריד: "אממ, נראלי פה לפני... חודשיים... אם אנ'לא טועה." רשימת הדמויות תעלה בתגובה להודעה זו. את הבחירה שלכם יש לכתוב ע"ג השרשור, כדי ששאר חברי הפורום ידעו שהדמות תפוסה. כל חבר פורום יגלם את הדמות שיבחר עד לסיום קפיצת השרשור, משמע: 72 שעות ממועד פתיחת שרשור הריאיון לדמות. לצורך התחלה, אני אגלם בריאיון הראשון את הדמות "אברפורת' דמבלדור". רשימת הדמויות לעת עתה מצומצמת, אך כשיתגלה שישנו ביקוש למשחק - רשימת דמויות נוספת תעלה לפורום.
כל הקודם זוכה
בברכה, אבי והמנהלות.
משחק חדש שבקרוב מאד יעלה בפורום.