Interview Me...

שרשור המשחק עדיין לא החל,

ואין עוד דמויות, משום משזהו סיבוב ראשון של המשחק. כשיהיה ביקוש - עוד דמויות יעלו לפורום. קראו שוב את התקנון של המשחק.
 

Jos711

New member
"חדש"...

אם תדפדף בארכיון תראה שלפני שנים אני עשיתי אותו.
 
בסדר.

התעקתי ממך את המשחק. זו המטרה שלי. לעבור בארכיון, למצוא משחקים שלך. ולקחת עליהם קרדיט בפורום כמשחקים חדשים. בטח.
 

ToryMaster

New member
היא לא התכוונה לזה

היא רק אמרה שהוא לא חדש כי הוא כבר היה בעבר...
 
../images/Emo42.gifאממ רגע

אני צריכה לחכות לסיבוב השני? ודאמט למה ערוץ ויוה פתוחS:
 
סורי, ../images/Emo3.gif

תצטרך לחכות לסיבוב השני עם יותר הדמויות. הדמות הראשונה תעלה מחר לריאיון בפורום.
 
אבי, תעלה את הרשימה הסופית

ולפי הסדר.. כדי שנדע את הסדר של הנשאלים והכל.. יהיה יותר מסודר ומובן ככה..
 
../images/Emo127.gif הסדר המלא. ../images/Emo127.gif

אבי - אברפורת' דמבלדור. [מיד יעלה.] שרי - פרופ' סנייפ. אנאבל - טונקס. לב - אלבוס דמבלדור. אודי - פרד וויזלי. חמי - פרופ' קרוויל. ענבר - רמוס לופין. דרור - סיריוס בלק. דניאלה - בלטריקס. ירדן - פרופ' מקגונגל. יומנעים.
 
../images/Emo42.gifרגעעע

אממ תתן ל- FriendS4 להיות מקגונגל במקומי.. אני רוצה לחכות לשרשור הבא
 
למעלה