רוזן-
אתה אדם מדהים, והפסוקים שאתה מצטט מהתנ"ך ממש נחמדים. בכל אופן, כל פעם שאני מסתכל במעטפות ששלחת לי, אני נדהם מחדש. המעטפה מ- 49' ממש מהפנטת. שאלתי לך, האם יש לך חותמות אירוע ישראליות (על גבי מעטפות מבויילות כמובן), סריה שלמה MNH של בולי שבטי ישראל ויטראז'ים, ו/או שמא סדרות שלמות של הבולים שהצגתי פה שלשום? אם כן, כתוב לי מה אתה אוסף, ואם הנך מעוניין, נחליף. מה דעתך? תמיר.
אתה אדם מדהים, והפסוקים שאתה מצטט מהתנ"ך ממש נחמדים. בכל אופן, כל פעם שאני מסתכל במעטפות ששלחת לי, אני נדהם מחדש. המעטפה מ- 49' ממש מהפנטת. שאלתי לך, האם יש לך חותמות אירוע ישראליות (על גבי מעטפות מבויילות כמובן), סריה שלמה MNH של בולי שבטי ישראל ויטראז'ים, ו/או שמא סדרות שלמות של הבולים שהצגתי פה שלשום? אם כן, כתוב לי מה אתה אוסף, ואם הנך מעוניין, נחליף. מה דעתך? תמיר.