אני החלטתי-

תמיר1991

New member
רוזן-

אתה אדם מדהים, והפסוקים שאתה מצטט מהתנ"ך ממש נחמדים. בכל אופן, כל פעם שאני מסתכל במעטפות ששלחת לי, אני נדהם מחדש. המעטפה מ- 49' ממש מהפנטת. שאלתי לך, האם יש לך חותמות אירוע ישראליות (על גבי מעטפות מבויילות כמובן), סריה שלמה MNH של בולי שבטי ישראל ויטראז'ים, ו/או שמא סדרות שלמות של הבולים שהצגתי פה שלשום? אם כן, כתוב לי מה אתה אוסף, ואם הנך מעוניין, נחליף. מה דעתך? תמיר.
 

רוזן71

New member
תמיר שלום.

בס"ד. תודה על המחמאה, לא צריך להגזים. בנושא של בולי ישראל יש לי הכל, ומוכן להחליף תמורת ספרי ילדים מאוירים ישנים. אבל אם לא תשיג ספרים, לא נורא. תקבל ממני בל"נ חומר בולאי יפה לבר מצוה. סליחה על הבורות. מה זה MNH? רוזן.
 

תמיר1991

New member
בני הקדים אותי ב- MNH...

רוזן- עשית לי את היום: אני ממש אשמח!!! אני מתחיל ללמוד בקרוב אצל רב. הבר-מצווה (כלומר העלייה לתורה) ב- 10.1. תמיר.
 

ליילנד

New member
כן רוזן, אבל כתוב גם

לא הבישן למד
....... אין מה לעשות לפעמים צריך לדעת לבקש, וגם הבישנות מידה טובה, אז צריך לדעת למצוא שביל הזהב שעובר ביניהם
 

רוזן71

New member
שלום ליילנד...

בס"ד. נכון. כתוב בפרקי אבות "לא הביישן למד ולא הקפדן מלמד". ואני מסכים עם כל מילה שכתבת. רוזן.
 

yoavabadi

New member
שלום רוזן-

התחלתי ללמוד שלשום, ונדהמתי-מהשירה והשפה פשוט מדהימים ביופיהם.
 
למעלה