ה"י 17.9.2009

xFade

New member
../images/Emo79.gif ה"י 17.9.2009

יפה שלי
קיבלתי את השיער בניסיון הרביעי
הפריסטית עדיין 108 והפייטרית 75,אני מקווה לעלות לפחות ל78 עד יום שני. [ואם מישהו יכול לקחת את הפריסטית שלי לסקלז בשביל HS אני אשמח מאוד
]
 

miss_t

New member
מזל"ט על השיער

הוא מדהים
עשיתי אותו כשהייתי מחוברת? למה לא אמרת לי לבוא לראות?
אצלי יש התקדמות נוראית יש לי לאגים בכל שעות היום בכל הערוצים פרט לערוץ 9 וערוץ 1. אין לי מושג למה, זה קורה גם כאשר הערוצים כלל לא מלאים. עצות יתקבלו בברכה. בינתיים מריצה סריקת וירוסים ורוגולות
 

Guid

New member
תתחדשי! יצא יפה~ D:

לא יודע אם שמתם לב, אבל השבוע כמעט ולא הייתי במייפל. העדפתי לקחת קצת הפסקה ולהשקיע בדברים אחרים שנזנחו בגלל המייפל... ובכל מקרה, אני קצת במשבר בגלל החוסר במקום אימון נורמלי (הייתי בפיראטים, ספאון טוב, אבל האיאקספי לא משהו...), אז ההפסקה הזאת היא לחדש קצת כוחות... D:
 

Macbook

New member
לדעתי, תנסה על הג'יפ בMP3

עם הריין, אקספי אותו דבר אבל ספאון וHP נמוכים יותר.
 

Guid

New member
חשבתי לנסות באמת.

עכשיו כשיש לי יותר נקודות בריין זה אולי יהיה יעיל יותר...
 

miss_t

New member
אני אצטרף אלייך../images/Emo13.gif

אם תשלח לי הזמנה בfamily! למי יש כוח לעשות את כל הדרך בהליכה
! זה ממש רחוק וללא קיצור דרך
אוכל לעשות עם הספאון בקומות העליונות וגם HS ובלס
 

Guid

New member
סבבה~

אם אני אראה שזה ישתלם אני אפילו אעשה דאבל...
 

yonVata

New member
/tapuzforum/images/Emo49.gif/tapuzforum/images/Emo236.gif

וואו! אתה ממש עף עם הרמות!... ואתה אפילו יותר בצבא ממני, שפיץ על אתה!!
 
למעלה