תתחדשי! יצא יפה~ D:
לא יודע אם שמתם לב, אבל השבוע כמעט ולא הייתי במייפל. העדפתי לקחת קצת הפסקה ולהשקיע בדברים אחרים שנזנחו בגלל המייפל... ובכל מקרה, אני קצת במשבר בגלל החוסר במקום אימון נורמלי (הייתי בפיראטים, ספאון טוב, אבל האיאקספי לא משהו...), אז ההפסקה הזאת היא לחדש קצת כוחות... D: