ניייאמ....

Anthro

New member
החליפו לי בזמן שהייתי לא בבית,

אז הנה סקרין-שוט של הדפדפן. ^-^;
 
את שומרת כקובץ BMP או JPG../images/Emo35.gif

כנרה שאת שומרת כBMP, תשמרי כKPG והקובת יהיה קטן יותר
 
נההההה ../images/Emo13.gif../images/Emo108.gif

זה די קשה כשאין לך מוח [איפה יותם שיגיד שבדיחות על עצמך זה הדבר הכי גרוע שיש ידה ידה?]
 
למעלה